|
Mini Chat |
Besvar |
Forfatter | |
kiuls
Bruger Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
Emne: Mini Chat Sendt: 28-Juli-2006 kl. 19:38 |
Hej,
Hvad er det lige som er sket med minichatten??? Jeg kan ikke få lov til at læse hele tråden - hvis jeg prøver at gå baglæns, bliver jeg automatisk sendt til seneste indlæg. Jeg synes ikke det er særlig smart, da jeg tit har haft glæde af at læse en tråd som er startet på et meget tidligere tidspunkt, men det kan jeg ikke mere. Er der andre som oplever det samme ??? mvh Kim |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 28-Juli-2006 kl. 19:48 |
Ja - jeg skal også sidde og scrolle opad hele tiden hvis jeg vil have den fra starten.
Redigeret af Thorvald - 28-Juli-2006 kl. 19:48 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 28-Juli-2006 kl. 19:52 |
Hej Kim Det er en uheldig kombination. Der var en del som ønskede at MiniChatten overgik til kun at opdatere sig selv. Altså at det kun var det vindue der opdaterede hele tiden, frem for at browseren stod og loadede siden på ny hver gang. Den type opdatering kaldes AJAX. Uheldigvis betyder det, at hvergang vinduet opdaterer så sendes man tilbage ned i bunden. Sådan går det næsten hvergang man laver noget nyt, der er fordele og ulemper Men jeg vurderer at den nye måde vinduet opdateres på, er langt bedre end den gamle. Så mit råd er at åbne Minichatten i et nyt vindue når du gerne vil læse bagud. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
kiuls
Bruger Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
Sendt: 28-Juli-2006 kl. 21:04 |
Hej Lars, Tak for svaret. Jeg troede at jeg havde fået lavet noget underligt med min opsætning, men jeg bøjer mig naturligvis for flertallet og fremskridtet mvh Kim |
|
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Sendt: 28-Juli-2006 kl. 21:55 |
Og til Lars! Super at se, at det er kommet op og køre med noget rengøringsmiddel (AJAX ) Glad for det! Stor ros!
/M |
|
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Sendt: 29-Juli-2006 kl. 15:22 |
Ikke for noget, men det med at åbne Mini Chatten i et nyt vindue virker altså heller ikke ordentligt. Chatten springer stadig tilbage et par sekunder efter man har holdt op med at scrolle, og man kan faktisk heller ikke scrolle ned og se de sidste indlæg. Jeg synes det virkede betydeligt bedre før i tiden... Hilsen, |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |