recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mini eller mindre projektor til møder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mini eller mindre projektor til møder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
warface Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warface Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mini eller mindre projektor til møder
    Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 18:52
Hej alle

Jeg kigger efter en mindre projekter jeg kan bruge til at have med rundt når jeg er til møder.
Jeg kigget lidt på Samsung samsung sp-h03 og Philips PicoPix Projektor PPX 2055.

Fandt dog en artiklen som beskrev at der var problemer med "rainbow effekt" på philips.
Altså noget med at den var for langtsom til at gengive farver korrekt.

Jeg har ikke de store krav, andet end den gerne må være lille, da jeg skal have den med rundt.
Primært skal den vises websider og lidt video, men ikke noget specielt.

Nogen der kender til den fra Samsung eller kan anbefale en anden?
Tak for forhånd.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:32
Til det brug skal du ikke tænke på regnbuer
.....
Til top
warface Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Oktober-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warface Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 14:20
OK, har du kendskab til en af de projektore jeg nævner?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu