recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Minianlæg med cd/DAB/pre-amp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Minianlæg med cd/DAB/pre-amp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nickyyyy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Minianlæg med cd/DAB/pre-amp
    Sendt: 19-August-2019 kl. 14:13
Hej folkens

Min kære mormor havde et Philips minianlæg med indbygget cd/DAB/pre-amp, da hun stadig ynder at høre cd og vinyl. Denne forstærker døde desværre under flytning og jeg prøver nu at finde noget lignende. Kvalitet og lyd er fuldstændig underordnet, bare lyden kommer ud af højttalerne og budget er derfor også et parameter. 

Anbefalingerne er derfor meget velkomne og der behøver ikke at have været lagt et øre på performance, da det bare handler om at få et anlæg til hende, til den lavest mulige pris.

På forhånd tak.

Nicky
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2019 kl. 14:36
De fleste minanlæg - i lavprisklassen - er uden forforstærker. Men du kunne overveje at kombinere et billigt anlæg med en lille forforstærker, f.eks. Dynavox TC-750 (koster under 300 kr.). Eller på eBay og lignende til under 100 kr. 
Til top
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nickyyyy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2019 kl. 14:57
Jeg tænkte nok, at det ville være udfaldet. Tak for svar :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu