recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Minianmeldelse af Velodynes SPL-800i subw
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMinianmeldelse af Velodynes SPL-800i subw

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2008 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Yes, Så har jeg fået min Velodyne SPL-800i, hallo den kan noget. - Den lyder som en subwoofer skal lyde, med super stram bas, ingen buler bas her og så fylder den ingen ting. Jeg kan kun give John(johnjkt) ret i sin mini anmeldelse af denne subwoofer, den er alle pengene værd.

Så Hother, du kan rolig glæde dig til, at du får din.

Jamen takker. Jeg ved at Christian har sendt min i dag - men til mit job. Jeg opholder mig nemlig et par dage i Aalborg. Så jeg får ikke min nye baby før på mandag

Du må vende tilbage med en lille udtalelse, når du kommer hjem til din lille ny baby.

Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2008 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Yes, Så har jeg fået min Velodyne SPL-800i, hallo den kan noget. - Den lyder som en subwoofer skal lyde, med super stram bas, ingen buler bas her og så fylder den ingen ting. Jeg kan kun give John(johnjkt) ret i sin mini anmeldelse af denne subwoofer, den er alle pengene værd.

Så Hother, du kan rolig glæde dig til, at du får din.

Jamen takker. Jeg ved at Christian har sendt min i dag - men til mit job. Jeg opholder mig nemlig et par dage i Aalborg. Så jeg får ikke min nye baby før på mandag

Hother, det giver da endelig en god grund til at tage på arbejde  

Jeg glæder mig også til at høre, hvad du synes om den når du engang får den.

Redigeret af johnjkj - 11-Juni-2008 kl. 22:50
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu