recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - miniDSP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

miniDSP

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Dichael Dichael skrev:

Husk een ting: Minidsp konverterer først fra analog til digital, for at lave signalbehandling og derefter tilbage igen.
Næppe en god ide til andet ens subs.

Jeg har leget en del med 2x4 og det er en fiks ting, som dog ikke kan lave "rigtig" rumkorrektion, men kun rette i frekvensdomænet. Tidsdomænet korrigeres med en fast,meens faktor i hele frekvensområdet.

Til gengæld har de lavet en doms med HDMI ond og ud, som kan en masse ting, bl.a. dirac....den kunne man godt kigge på, synes jeg.

Hvilken en er det?
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 22:12
http://www.minidsp.com/products/ht-series/product-line-summary

Virker bestemt interessant?
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 08:33
Dem med HDMI kan han ikke bruge sammen med Dolby Atmos.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 08:58
Hmm pokkers, så er den ikke en mulighed alligevel...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 09:31
Du kan bruge DDRC-88A efter en processor, og så videre til din voldsom sindssyge effektforstærker

http://www.minidsp.com/products/dirac-series/ddrc-88a
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 09:38
[QUOTE=armani-thomas]Du kan bruge DDRC-88A efter en processor, og så videre til din voldsom sindssyge effektforstærker

http://www.minidsp.com/products/dirac-series/ddrc-88a[/QUOTE]

Og den DDRC-88A Ser spændende ud, kunne absolut også være en mulighed.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 10:02
Den ser ret fornuftig ud den effekt

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Ja med 61,5 kg kampvægt er der vist ikke sparet på noget
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja med 61,5 kg kampvægt er der vist ikke sparet på noget

Fruen brokkede sig også noget da den skulle op på 2. sal i den gamle lejlighed.. :D

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 14:01
Høhø hvad med 802'erne?? Dem ville jeg da nok også døje lidt med og slæbe op på 2. Sal. Syntes det var udfordring nok bare og slæbe mine XTZ Divine (70kg+emballage) ind i stueplan.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 14:34

Høhø hvad med 802'erne?? Dem ville jeg da nok også døje lidt med og slæbe op på 2. Sal. Syntes det var udfordring nok bare og slæbe mine XTZ Divine (70kg+emballage) ind i stueplan.

Dem får hun sgu ikke lov til at røre, og vores rengøringshjælp har fået strenge instrukser på at hun skal holde snitterne fra dem :) men dem brokkede flytte mændene sig også over... 75kg+emballage...

XTZ Devine er også fed, den kiggede jeg også på da jeg skulle have nyt.. Men har bare alltid haft en svaghed for B&W.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 14:45
Jamen må også sige jeg er meget glad for dem. Jeg er lige gået over til aktiv Tri-amping med elektronisk dele filter, og det gav en ret stor forbedring på dem.
Jeg har endnu ikke hørt B&W 80xD, men kunne være meget interessant og høre dem op imod Divine.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu