|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael Skarum ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 11-August-2005 kl. 20:31 |
Er der nogen der har erfaringer med ovenstående? Gode og dårlige.
/michael |
|
![]() |
|
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Vias MII10000 kan ikke trække MCE, har prøvet:-( det er nogle der påstår at en VIA 1.2GHz via kan trække det men jeg tror stadigt at det er lige i underkanten. Men du kan jo også fp miniitx MB's med P4 eller måske mere interresant Pentium mobile men den er rimelig dyr. |
|
![]() |
|
Michael Skarum ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Havde også tænk på Pentium M, men synes den nye er for dyr (3500-4000 for morherboard og CPU). Overvejer en AMD64, de afgiver heller ikke meget varme og clocker ned når de ikke bliver brugt, ved dog ikke hvad der findes af små motherboards til dem. |
|
![]() |
|
Hoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2005 Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Hejsa Jeg har for sjov sat en VIA EPIA-SP13000 op som en HTPC med MCE2005. Vias processor på dette kort er dog for svagt til at give et fornuftigt resultat, så det kom aldrig til at virke ordentligt. Jeg forventer dog, at det sagtens kan lade sig gøre med Vias nye C7-processor, når den kommer. Mvh. Kasper |
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Hoth, var det med en tv tuner med eller uden encoder chip? (eller
formuleret på en anden måde, var det generelt at det var for langsomt
eller var det kun ved optagelse/tv kigning.)
|
|
![]() |
|
Hoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2005 Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Hejsa Det var med et hauppauge WinTV-PVR-500MCE jeg prøvede. Bare det at se en tv-kanal, fik processoren til at peake til 100% Mvh. Kasper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |