|
Minijack kvalitet? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2014 kl. 08:09 |
Jeg skal bruge et minijack stik forlænger. Godt 3 meter.
Det skal bruges i hjemmet fra en yamaha v1073 receiver og b&w p7. Jeg vil gerne udnytte den lyd de 2 nævnte enheder nu engang kan lave, så det ville være synd at kablet er svageste led i såfald. Hva vil i anbefale? Jeg overvejer ligeledes et komplet kabel direkte fra høretelefoner til receiver, men er noget i tvivl om pladsen i p7'eren. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du tager et der er lækkert blødt og ser godt ud.
Lydmæssigt er de alle ens (med mindre at de er defekte) Klaus |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Du har sikkert ikke tænkt dig, at bruge så mange penge på det, men der findes andre muligheder end fabriksfremstillede standardkabler. Ham her laver specialkabler..men det kan hurtigt blive dyrt: http://www.hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=18&t=1239&start=80#p47133 En anden mulighed: http://www.hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=12&t=1377&start=20#p25659
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg vil gerne nogle 100kr for et godt kabel:-)
|
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Passer den her mon i P7?
Stikket ser ret lille ud i P7. ![]() Redigeret af Totoronto - 05-April-2014 kl. 14:53 |
|
![]() |
|
Desværre.. Det er et 2.5 der sidder i selve headset delen. Ville er ellers være lækkert med et samlet kabel.
Samtidigt er det 2.5 nødt til at være noget fleksibelt, da det slår et 45 graders ca. knæk EDIT: For langsom:)
Redigeret af Bromberg5 - 05-April-2014 kl. 14:55 |
|
![]() |
|
Smæk et 2,5 mm stik på, og lav en krympeflexløsning i stedet for yderkappen. Det kan alligevel ikke ses inden i P7.
Kabelsnedkeren i link nr. 2 i mit første indlæg kan forme specialstik i epoxy såvidt jeg husker. Eller er det ham i det første link?..don´t know
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |