|
Minijack switch |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2012 kl. 16:39 |
Jeg leder efter en digital switch, som kan tage 1 minijack input og lade en vælge imellem 3 outputs.
Skal bruges til mediecenter, der står i et andet værelse. Når det bruges på placeringen, bruges headset og pc-højtalere skiftevis, og bruges det til mediecenter skal det køre over anlægget. Jeg har meget svært ved at finde en sådan boks. Faktisk er eneste boks jeg har fundet denne her: Beskrivelsen modsiger godt nok hinanden, med hensyn til om det er 3 in eller 3 out, men dette er måske ligegyldigt? Hvis det ville virker med sådan en, søger jeg samme slags, blot helst i EU og helst til en noget lavere pris. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er noget uklart hvad du ønsker, den du linker til er Digital (Toslink), men mener du det, eller mener du Analog (RCA).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
Umiddelbart ser det ud til at den linkede burde have minijack? Upåagtet er dette det ønskede. Helt almindelige 3.5 mm jack-stick.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nej, den er til Toslink, den du skal bruge skal være til RCA.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
www.av-connection.dk/?ML=430
|
|
|
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |