|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() Sendt: 01-Juli-2010 kl. 11:53 |
Jeg har se i flere indlæg at man skal sætte sin refreshrate til det samme som frekvensen for kanalen man ser på satellitten. I dette tilfælde er det 50 Hz PAL, men mit NVIDIA kort kan ikke sættes til sættes til 50 Hz, med et Sony 40D3550 tv på via HDMI, den står fast til 60 Hz.
Jeg kan ikke finde justeringen i nogen util.
Data : Geforce 220 på Windows 7.
MVH
|
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Jeg kender ikke tv'et eller dit setup, men jeg gætter på at du har forbundet din HTPC via VGA? I dette tilfælde vil refresh rate i de fleste opløsnigner være låst til 60Hz (se denne pdf s. 39).
Jeg vil anbefale at du anvender HDMI til at forbinde. Hvis du ikke har HDMI udgang i din HTPC, så anvend DVI->HDMI kabel/konverter. Dette er også nødvendigt for at opnå 1080p24 etc.
Hvis du allerede anvender HDMI, så prøv at opdatere din NVIDIA driver.
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |