recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Minimerer fuld skærm af sig selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMinimerer fuld skærm af sig selv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
danield Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Minimerer fuld skærm af sig selv
    Sendt: 19-Maj-2010 kl. 17:28
Hej. Håber jeg kan få lidt hjælp her. Jeg har en nyere Acer Aspire 5738Z der kører Windows 7. Når jeg ser et program eller film i fuld skærm, så minimerer computeren af sig selv vinduet efter 10 min. Jeg har prøvet at søge forskellige steder på nettet, men kan ikke finde noget. Det nærmeste jeg kan finde er at det skulle være et program der prøver noget i stil med at opdatere sig selv og af en eller anden grund kommer til at minimere vinduet. Jeg tror dog ikke det er rigtigt, da det altid sker præcis 10 min efter jeg har lavet fuld skærm.
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-December-2009
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2010 kl. 11:26
Et gæt er at det er din pauseskærm.
 
Har ikke selv win7, men afhængigt af hvilket program du bruger til at se film med, så kan det ikke altid 'overwrite' pauseskærmen, men pauseskærmen registrerer at der sker noget når dit program minimeres, og slår så selv fra igen. Det har jeg oplevet i tidligere versioner af windows.
Mvh. Allan
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu