|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jimmi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() Sendt: 24-Juli-2007 kl. 08:40 |
Nå, jeg troede de var eksperter på hifi4all.dk, men med 28 visninger uden et eneste svar så tager jeg chancen herinde: Jeg skal snart ud og købe et Philips 37" LCD-TV (når det kommer på markedet), en NAD stereoforstærker samt to stk. Minipod højttalere. Jeg bygger derover en HTPC. Det skal bruges til musik og TV, og det hele kommer nok til at gå via forstærkeren og Minipod-højttalerne. Men jeg kan forstå at "dybden" i disse Minipod's måske ikke er tilstrækkeligt, men hvad er forskellen på Bass Station og MiniBass og hvad er deres funktion? Er det udelukkende mere bas man får ud af dem? |
|
![]() |
|
jesper christia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
hej jimmi .kig evt.her www.podspeakers.com hvad hifiklubben har oplyst mig ,er der ikke den store forskel ,hvis nok hvis nok forsterkeren på den lille og den store .men idag er det sådan at man laver hvis dem i DK,istedet for et eller andet´østen sted .Bass Station og MiniBass skulle der være lavet lidt om på .man har lavet minni bass bedre med nyt design ,eks helt sort design,og nu med den store aktive fortærker fra bassstation . og den er super til en priss på 3500 bobs. har selv 2*minnipod+2*micropod+1*centerpod +1*centerpod syntes selv at det lyder super ,og sp fylder det lidt mindre end mit gamle dali 450 system ,og så ser det sku merer cool ud ,bare min mening
![]() |
|
![]() |
|
Jimmi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Hej Jesper, Så MiniBass og BassStation har faktisk samme funktion? |
|
![]() |
|
jesper christia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
yep hvad jeg er ved
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |