|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JCH911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 16-Maj-2009 kl. 19:56 |
Jeg har et lille problem som jeg håber, der er nogle der kan hjælpe mig med.
Mit mediecenter benyttes både til kontor-PC og til mediecenter i stuen. Når jeg benytter htpc i stuen skal jeg have digitalt output via S/pdif og vælge display (fjernsynet) i stuen. Når jeg benytter pc'en på kontoret vil jeg gerne have lyden ud analogt i de små højtalere på kontoret og have display ud på monitoren på kontoret. OS er det nye win7. Ville være rigtigt fint hvis det kunne laves som en taste kombination. |
|
HTPC m. fireDTV
Onkyo TX-DS787 Jamo Concert 8 x 4, Dali SWA-12 Dell W3706MC Sanyo Z3 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg har tidligere beskrevet hvordan dette gøres...
Tip 1: En shortcut(genvej) Kan tilføjes en Global hotkey ....ligemeget hvor den ligger placeret... Hvis du ikke har et grafikkort der understøtter profile switching. Så kan du bruge multires... Det handler om at eksekvere i den rette rækkefølge,,,, At indlæse lydkort settings kræver rw i registry.....Smarteste måde er at have en app der gemmer settings...og en service der indlæser dem.... Redigeret af Patriarken - 16-Maj-2009 kl. 20:37 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
JCH911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Jeg takker for svar, men er ikke helt sikker på at jeg forstår. Mit grafikkort er nvidia 8600GT.
Jeg kan godt lave forskellige profiles i mit Nvidia kontrolpanel, men er ikke sikker på hvordan jeg laver shortcuts. Gælder dette også for lyd? Kan du evt linke til dit tidligere indlæg? På forhånd tak. |
|
HTPC m. fireDTV
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Prøv at lave en genvej til et eller andet på desktop.....Højreclick......Så kan du definere en hotkey....
En lydkort profil gemmes i registry under mmdevices..... Hvis du har læse og skrive rettigheder til mmdevices kan du skifte frit... Men det kræver et script....... Redigeret af Patriarken - 16-Maj-2009 kl. 20:52 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er bange for at vi er på to vidt forskellige niveauer hvad angår dette her. Jeg forstår desværre ikke alle de ting du skriver.
|
|
HTPC m. fireDTV
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |