recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Minix neo x8 h vs Madcatz Mojo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Minix neo x8 h vs Madcatz Mojo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Minix neo x8 h vs Madcatz Mojo
    Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 20:45
Hej
Overvejer at købe en af de ovenstående til min datter. Jeg har valgt Android platformen, da det giver den bredeste understøttelse af streaming tjenesterne. Herunder DR tv, Netflix ogXbmc/Plex. Mono har hurtigste hardware, men Minix skulle have langt bedre support. Derudover skulle Minix være mere geared til medie afspilning, hvor Mojo fokusere på gaming. Er der nogen der har erfaringer med disse afspillere?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
jon3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2009
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jon3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 21:37
Jeg har minix neo x7 som jeg bruger som mediecenter med XBMC samt til Netflix.jeg er super glad for den, men jeg må sige at den ikke fungerer som spillemaskine, men det er ej heller mit behov. Jeg har minix air mouse og systemet rigtig fint. Min minix bestilte jeg i England på ebay. Google kommer med en afspiller med fjernbetjening og spilleenhed til 99$, så hav også den i tankerne.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 22:08
Tak
Jeg havde også Nexus Player med, men den har ikke lan port og der går vidst også lidt tid endnu, inden den bliver tilgængelig for mig

Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu