|
Minix NEO X8-H Plus |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm Nå - Jamen så må man jo bare bruge sin ipad og streame til sin Minix NEO X8H via airplay, det kører bare ikke så godt som direkte fra Minix NEO X8H - men det er måske hastigheden på mit netværk ( ved det ikke ) men det kan da bruges..
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Har tilsvarende problem på en af mine androids - det vil sige, at den slet ikke kommer igang - den fortæller, at jeg ikke har adgang til indholdet
![]() Jeg har fundet en .apk med 4.0.7 på nettet, og den virker fint. Yousee er nogle paddehatte! |
|
miri
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Fint - men jeg får ikke lov til at lave et log in på den - men den virker med live tv ( mærkeligt ) men det var de andre ting jeg helst ville have til at virke.. øv
|
|
![]() |
|
Vinkender ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Jep samme her. Ser ud til at virke, men kan ikke logge på..
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Jeg har gravet en "rigtig" Yousee Play 4.0.7 apk frem fra en anden android enhed - hvis nogen er interesseret, så send mig en mailadresse...
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Vinkender ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Hej Miri
Har sendt dig en PB
|
|
![]() |
|
Har du fået en god ide - så hører jeg gerne :-))
Nils
|
|
![]() |
|
Tak for det Miri. Har testet, og det virker fint med din version af 4.0.7 😃
|
|
![]() |
|
OleRas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Hej
Kan lige tilføje at nøjagtigt samme problem (sort skærm når man starter filmen, men lyd ok) findes i "Dansk Filmskat" appen i min Minix Neo X8H Plus :-( Og der findes jo antagelig ikke nogen ældre app der kan bruges ? |
|
/Ole
__________________ Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |