|
Minix Z64 Windows |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2016 kl. 08:00 |
Er der nogle som kender til eller har prøvet denne her: |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2GB ram er efter min mening bare ganske enkelt et no go i en maskine i dag med mindre den kører android. 4GB er absolut minimum. Der er heller ingen USB 3.0 interface hvilket gør det ret så langsommeligt at lave ret meget andet end afspilning og intet andet på maskinen. Men til Kodi og intet andet er den nok fin.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
Ikke nogen spillemaskine, men til alm. surf, mail,. office og lignende ser den ret habil ud - især til en pris af blot 1.000 kr. Og så tæller det absolut til dens fordel, at den er helt lydløs. Et par anmeldelser fra YouTube: (i denne video testes også Office) Redigeret af longjohn2 - 08-Januar-2016 kl. 18:56 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4832 |
Hej. jeg kan huske at det var en blandt flere at jeg kiggede på inden jeg købte en original Intel Compute Stick. Jeg kan huske at jeg læste flere indlæg i deres Forum som fik mig til at fravælge den: http://www.minixforum.com/forums/neo-z64-windows-10-8-1.105/ Der er flere af Intel kopierne der ikke har en Windows med Bling Licens, men kun en 30 dages prøve version. Jeg kan ikke huske hvad denne har eller om det var noget med at mange har problemer med BIOS'en der fik mig til at vælge den fra. Så jeg vil anbefale at købe en Original Intel Compute Stick. Jeg mener også at den er billigst: http://www.pricerunner.dk/pl/223-3065057/Stationaere-Computere/Intel-Compute-Stick-%28STCK1A32WFC%29-Sammenlign-Priser Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 08-Januar-2016 kl. 19:20 |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Var nok lidt som et alternativ til en Intel C. Stick.
Det som generer mig lidt ved den er, at den ikke har RJ45 tilslutning. Var lidt tiltænkt som en klient PC til Mediaportal. |
|
![]() |
|
JBtv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
Jeg har en som netop er tænkt som Kodi "client". Min er med fuld win10 og den har RJ45 stik som jeg bruger uden problemer. Bevares det er ikke den hurtigste, men til browsing og tv kig er den fin.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4832 |
Hej. Jeg har købt en billig USB til Ethernet adapter. Har du set at den Nye version er blevet Benchmarked: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=144369&title=ny-intel-compute-stick-benchmarked Hilsen Carsten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |