|
mio c520t |
Besvar |
Forfatter | |
mwliverbird
Junior bruger Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Emne: mio c520t Sendt: 25-August-2007 kl. 18:08 |
hej til alle har lige købt mio c520t og er meget glad for den . men eneste fejl jeg har lagt mærke til er det lille fart grænse skilt i venstre hjørne der fortæller aktuel fartgrænse. den bliver heller tiden på stående på 50 km/t uanset om jeg køre by/landevej/ motervej kan man evt deaktive den?? eller har jeg evt glemt at aktivere den(hvordan gører det) håber på lidt hælp mvh mwliverbird |
|
panasonic 42px70. sony recorder rdr hz 720. selector sagem 60
|
|
Skovtrold
Bruger Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Sendt: 27-August-2007 kl. 16:08 |
Hej Siden http://www.navigon-user.com/ er et dansk forum der udelukkende beskæftiger sig med GPS. De har naturligvis Navigon produkter som hovedområde, men har også mange indlæg om andre mærker, bl.a. Mio |
|
JVC DR-MH300 JVC RX-D701 B&W MT20 JVC LT-32X70
|
|
Amer
Ny bruger Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 14:07 |
Hej Jeg har også købt den og fik straks prøvet den på danske, tyske og schweiziske veje. Det du fortæller der er helt ukendt for mig. Jeg er nemlig imponeret at den kunne skifte fartgrænser (det gjorde den næsten 1-2m efter at man har passeret skiltet med en anden fartgrænse), dog ikke ved vejarb. Jeg kan ikke lige huske om den er indstillet automatisk men du kan jo altid pile ved indstillingerne på den. Jeg kan kun huske at jeg skulle indstille uret, dato og sprog på den. |
|
Hilsen
Amer |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |