|
Miraclebox 9 / Octagon 1028 m.fl. |
Besvar ![]() |
Side <1 1920212223 54> |
Forfatter | ||
griffel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Se DET kunne jo være fedt! Der ligger så meget sjovt der ville kunne tilgås meget nemt fra sofaen så ![]() |
||
Hilsen Jakob :-)
|
||
![]() |
||
tresman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
|
Hej Kigger mig om efter en ny combo med Mpeg4 - og tænker på octagon. Hvilke problemer har du med denne boks, og hvilken SW kører du med ? Claus
|
||
![]() |
||
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
|
Så har jeg sat min næsten spritnye Miraclebox 9 til salg: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104528&PID=1061099&title=s-miraclebox-9-twin-hd-pvr-dual-dvbc#1061099
Mvh Steen Redigeret af Sschmidt - 22-November-2011 kl. 17:15 |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
miri
|
||
![]() |
||
gdssjov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2011 Status: Offline Point: 57 |
|
Hej
Er der nogen der kan guide til installation af den nye webzeal på en sf1028p octagon? Jeg har pakket tar filen ud så der ligger nogle biblioteker og filer (fx bin og etc) i roden på min usb pen. Der sker ikke noget når jeg sætter den i maskinen Skal jeg vælge data opdatering fra usb lager? fra dataoverførselsmenuen? vh |
||
------------------------------ Octagon SF 1028P HD - Noblence |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
Tjek evt. her:
|
||
miri
|
||
![]() |
||
|
mange tak for hurtig tilbagemelding
- den står nu og tygger på filen - det ser lovende ud -vender tilbage hvis det ikke virker vh |
||
||
![]() |
||
A.Morup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
|
Jeg har lige lagt den nye firmware på og det ser ud til at køre fint.
Der er en ny og pænere menustruktur, men det fedeste er nu DLNA. Fyrede op under AllShare på min Samsung Galaxy2 og den dukkede straks op på Octagon'en. Få sekunder senere sad jeg og nød de film der ligger på telefonen på mit TV - NICE! ![]() Nå - men jeg må hellere lige se om jeg kan finde nogle bugs også, inden den nye firmware får ![]() / Anders
|
||
Video: Samsung UE46F8005, Panasonic BD60 bluray og Octagon SF 1028P recorder
Audio: Onkyo TX-SR508 Receiver, Dali Zensor 1, Dali Zensor Vokal, Dali 9F Sub og Jamo 160 i 5.1 surround |
||
![]() |
||
|
Tak Miri det virkede fint.
Har du også et tip tin installation af pluginns? Jeg forsøgte bl.a. at installere et fitit plugin som skulle rette ts fejl. Jeg får den fint til at skrive installerer... Når jeg vil tilbage til menuen kan jeg vælge reboot nu? Uanset om jeg vælger det - eller ej, kan jeg ikke se andre plugins end webzeal næste gang jeg går ind i plugin menuen? vh |
||
||
![]() |
||
|
Er der iøvrigt nogen der ved om en Octagon sf1028P med 2 dvbt2 tunere også kan bruge analoge signaler?
Jeg vil sætte en kortlæser til tv2 på loftet og sende det ud med det almindelige antennesignal via en modulator så der ikke skal bruges 5-6 tv2 boxer kort i husstanden... vh |
||
||
![]() |
||
griffel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
|
Tusind tak for tippet med den nye FW-opdatering, miri!
![]() Jeg har installeret den uden problemer via menuen - det tog dog lige lidt tid inden jeg genfandt menupunktet for SW-opdateringen. Var ved at opgive, men fandt det under punktet Netværksindstilling ![]() Nå, men jeg vil meget gerne prøve Internet-TV, men har ikke haft helt til at finde en gyldig URL. Har prøvet til til DR, men ligemeget hvad jeg skriver, får jeg fejlmeddelelsen 'URL is not valid' ![]() Hvordan skal en adresse mon skrives? |
||
Hilsen Jakob :-)
|
||
![]() |
||
|
Vedr. plugins, så ved jeg, at de kan drille
- visse fw versioner driller første plugin
- visse plugins mangler opdatering (som følge af opdateret fw
- boksen skal under installation af plugins være "ren" dvs øvrige plugins skal være off og boksen kan med fordel være reset til fabriksindstilling indnen installation....
For specifikke plugins, så er mit bedste bud at tjekke på octagon forum eller tjek evt. her:
Boksen kan ikke behandle analoge signaler (f.eks. vise og optage), men kan godt lade dem gå gennem boksen (via antennekabel ind og ud) - og (pt?) heller ikke med den usb-tuner funktion...
Med hensyn til Internet-tv, så se på guiden, der blandt andet findes her:
Redigeret af miri - 06-December-2011 kl. 15:09 |
||
miri
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 1920212223 54> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |