|
Miraclebox 9 / Octagon 1028 m.fl. |
Besvar ![]() |
Side <1 51525354> |
Forfatter | ||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
... og så kom Air Tivi+ til android!
Jeg har ikke testet endnu.....
|
||
miri
|
||
![]() |
||
filmtosse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
|
Jeg har prøvet at installere Air Tivi+ på min Samsung Note 10.1(2014) og det virker rigtig godt både som fjernbetjening og med streaming af tv signal til tablet
![]() |
||
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
||
![]() |
||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 921 |
|
Jeg står med det problem at min Miraclebox 9 HD Twin Combo
fryser midt i opstarten, og min manual er væk og jeg skal forsøge at fumle mig frem til en reinstallation af firmwaren..............men hvordan?? Kan jeg cleare den gamle firmware, og hvad skal jeg gøre, og hvad skal jeg installere først?
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4747 |
|
Hej Guldhammer.
Her er et link som bl.a. indeholder manualen: Hilsen Carsten.
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
Kan du huske, hvilken fw version du har på boksen? Jeg formoder, at det er 2.XX.XX, men det er vigtigt i forbindelse med opdatering....
|
||
miri
|
||
![]() |
||
|
Tjekkede lige: fw installeres normalt fra en kørende box:
Får du en fejlmeddelelse ved opstart i panelet, fx ERR:0x71? Problemet kan være andet end fw..... ![]() Hvis det er fw så burde du kunne lægge .ird-filen i roden af en FAT32 USB-stick, sætte den i boxen (boxen skal være slukket helt - træk stikket). Start boksen mens du holder "PIL-OP" inde, og hold den inde indtil "Scan USB" vises på skærmen.......
![]() Redigeret af miri - 18-Juli-2018 kl. 22:59 |
||
miri
|
||
![]() |
||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 921 |
|
Jeg prøvede igår på min Miraclebox 9 HD C/T2 Twin og fik en ERR:0x92 (tror jeg nok) Men vidste ikke hvordan jeg skulle starte, for boxen havde kørt fint indtil den dag og nu sætter den sig bare i opstarten. Ved ikke om jeg skal bruge den "M9 V1.09.99 (Bridge 1/2" først eller "M9 V2.11.87 (CI+)" oveni igen? Den kørte med M9 V2.11.87 (CI+) før den lavede ged i det.
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
|
Når du har kørt med 2.11.87, så sætter du bare samme .ird-fil på usb'en...
Edit: Overvej om du behøver CI+ udgaven..... Edit: ERR:0x92 betyder, at den ikke kan finde en .ird fil på usb'en??? Kan også skyldes, at usb ikke er formateret rigtigt (FAT32) - find en anden eller reformater usb.
Redigeret af miri - 19-Juli-2018 kl. 12:37 |
||
miri
|
||
![]() |
||
|
Den nægter med den ERR:0x92 at finde filen.
og den hedder bare "FAC.MIRACLEBOX.9hdtwinpvr.v2.11.87.ird" kan man ikke wipe boxen helt og starte forfra??
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
|
Altså nu har jeg fundet ud af at den booter fint op og så lukker den ned
og skriver skiftevis "Run, Bootloader 6.00 og Loading" og den lyser med den blå power lampe, så kan den ikke startes op igen. Men der kommer billede på hvor den skriver Start, Tidskalibering, og så kommer der en fejl.
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
|
Reformater usb eller find et andet usb-stick...
|
||
miri
|
||
![]() |
||
|
Den skriver "Capture OSD as BMP in '/var/' when press PointMark-Key" og så slukker den.
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 51525354> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |