|
Miraclebox 9 / Octagon 1028 m.fl. |
Besvar ![]() |
Side <1 525354 |
Forfatter | ||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu kommer der et skørt forslag.
Jeg bliver snart rasende på den box, og vil derfor så foreslå at hvis jeg betalte både fragt og xx kr til en som gad at flashe den, og checke at den virkede, og sendte den retur til mig, så undgik jeg at blive rasende på den box. Har nu prøvet samtlige filer jeg havde, og 7 usb nøgler, men med samme fejl. Usb nøglerne er allesammen formatteret i FAT32, og filerne er lagt ud i roden af nøglerne.
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 921 |
|
Nu er der nyt i sagen. De usb nøgler jeg havde var noget ukorrent mærke, derfor ville den ikke æde dem, men da min bror fandt en Sandisk, så var den godkendt. Hvilke filer skal jeg flashe, og i hvilken rækkefølge? Jeg har hentet følgende: m9_v1.09.99_(bridge_1_2) m9_v2.09.35_(bridge_2_2) m9_v2.11.87.zip
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
zip filen indeholder en .ird fil, der lægges i roden af usb nøglen. Glem "Bridge" filerne - du skal kun bruge 2.11.87.ird. På en pc kan du formentlig fra stifinderen gå ind i zip filen (ved at klikke på den) og derefter kopiere .ird filen til usb. Den spørger sikkert om du vil udpakke filen undervejs, og det er ok.
Redigeret af miri - 20-Juli-2018 kl. 22:35 |
||
miri
|
||
![]() |
||
|
Hvordan skal plugins installeres fra Usb, skal de ligge som en zip fil eller pakkes ud?
Jeg prøvede at flashe begge de andre filer, men den lavede samme fejl, så min bror fandt en fil som hedder Flash.v6.MIRACLEBOX.9hdtwinpvr.ird og den flashede vi, og den virkede, og så opgraderede jeg derefter, og nu mangler jeg bare et par plugins.
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Jeg kender ikke din boks, men jeg har selv en Linux boks, og på den skal plugins installeres direkte fra internettet via boksens menu. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
Det kan gøres både fra boksen (med internetforbindelse) og via usb. Metoden fremgår af manualen: For at uploade direkte fra internet skal der lægges en adresse ind, der peger på miraclefiles.net plugins. Hvis du bruger usb skal du kopiere den/de relevante over på usb, sætte usb i boksen, og den kommer så selv op med en menu, hvor du via piletasterne kan vælge... |
||
miri
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 525354 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |