|
Miraclebox, Dali center og Philips LCD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
markomega ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2009 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2014 kl. 20:27 |
Hejsa,
Har sat lidt forskelligt til salg pga opgraderinger. Har sat dem en smule højt på dba, men måske der var nogle herinde der kunne bruge noget af det? :) Det befinder sig i Roskilde. Mvh Mark PS: En HDhomerun eller noget fabrikstermineret højttalerkabel til bi-amp kunne være en mulighed i bytte.
|
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan boksen bruges til Waoo tv? JEg har ingen idé om hvilke boks kan bruges nemlig.
|
|
![]() |
|
markomega ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2009 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 64 |
Det ved jeg faktisk ikke, men synes jeg kan udlede at en anden bruger på recordere har brugt den til Waoo. Prøver lige at skrive til ham og høre. Har ikke selv styr på hvordan Waoo distribuerer, og hvordan boksen ville kunne håndtere det.
Stay tuned :)
|
|
![]() |
|
Jeg har allerede fået svar fra brugeren, og hans Miraclebox 9 Twin HD med 2 DVB-C tunere spiller fint sammen med Waoo. Så det skulle ikke være noget problem :)
|
|
![]() |
|
Var du interesseret i boksen, Voodoodolphins?
|
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
Jeg afventer lige og ser hvad der rent faktisk er med den nye lejlighed (hvor vi får Waoo). Kan simpelthen ikke finde ud af om der er en boks med eller ej. Og jeg synes det er lidt risky at købe en så dyr boks (siger ikke prisen er forkert) uden at vide med sikkerhed om den kan bruges, med alt respekt for den anden brugers tilsagn.
Så nej sælg du bare til anden side.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |