recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Miraclebox, Dali center og Philips LCD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Miraclebox, Dali center og Philips LCD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
markomega Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2009
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markomega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Miraclebox, Dali center og Philips LCD
    Sendt: 10-September-2014 kl. 20:27
Hejsa,

Har sat lidt forskelligt til salg pga opgraderinger. Har sat dem en smule højt på dba, men måske der var nogle herinde der kunne bruge noget af det? :)

Det befinder sig i Roskilde.

Mvh Mark

PS: En HDhomerun eller noget fabrikstermineret højttalerkabel til bi-amp kunne være en mulighed i bytte.
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 20:56
Kan boksen bruges til Waoo tv? JEg har ingen idé om hvilke boks kan bruges nemlig.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markomega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 21:04
Det ved jeg faktisk ikke, men synes jeg kan udlede at en anden bruger på recordere har brugt den til Waoo. Prøver lige at skrive til ham og høre. Har ikke selv styr på hvordan Waoo distribuerer, og hvordan boksen ville kunne håndtere det.

Stay tuned :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markomega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 21:14
Jeg har allerede fået svar fra brugeren, og hans Miraclebox 9 Twin HD med 2 DVB-C tunere spiller fint sammen med Waoo. Så det skulle ikke være noget problem :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markomega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2014 kl. 16:07
Var du interesseret i boksen, Voodoodolphins?
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 10:38
Jeg afventer lige og ser hvad der rent faktisk er med den nye lejlighed (hvor vi får Waoo). Kan simpelthen ikke finde ud af om der er en boks med eller ej. Og jeg synes det er lidt risky at købe en så dyr boks (siger ikke prisen er forkert) uden at vide med sikkerhed om den kan bruges, med alt respekt for den anden brugers tilsagn.
Så nej sælg du bare til anden side.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu