|
miracoli lasagne hvor ? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2016 kl. 20:40 |
Jeg har søgt i ALLE dagli vare butikker i sønderborg. ingen har den. jeg har fået lyst til at gensmage dette produkt, da jeg var vild med den i min ungdom, efter jeg startede med at lave hjemmelavet glemte jeg alt om den. der er gået sport i at skaffe og smage den igen. derfor har ingen andre mærker interesse, og heller ikke du kan jo lave hjemmelavet :-)
om det så er en internet butik og jeg skal betale porto, så det det jeg gør. jeg håber nogen kan hjælpe :-) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
Tak for svaret Klaus, den har jeg tjekket, men desværre står den som udsolgt. nemlig.com har den vist også, men de bringer vist kun ud med egne biler. dog ikke i nærheden af Sønderborg |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du må en tur over grænsen. Miracoli er tysk
|
|
![]() |
|
så lige nemlig alligevel ikke har den :-/
@ Kampus. jeg har kigget i flegaard og calle det ser ikke ud til de har den. måske en af de andre |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
Det ser ud til at man har efterspurgt den på Føtes Facebook hvor svaret i juli og september har været at producenten har ønsket at få andre produkter på hylderne.......så de tager nok en pause igen som tilbage i 2009-2011 jf kommentarer på trendsales - hvor man kan finde Miracolis hemmelige opsjrift hvis man ikke kan vente på at den kommer på hylderne igen
![]() Alternativt kunne man kigge mellem kampagnevarerne i Netto/Fakta for at se om en enkelt pakke skulle gemme sig |
|
![]() |
|
tbj2803 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Status: Offline Point: 76 |
http://www.aldi.dk/print/uge38392016/
Prøv at tjek den bagerste side ;) Redigeret af tbj2803 - 28-September-2016 kl. 12:56 |
|
![]() |
|
ja det lader til man skal gå efter kampagner desværre
tbj2803 jeg var lige ved at løbe ud til knallert, desværre er det kun spagetti retten, men jeg kører nu derop imorgen, og kigger for sikkerheds skyld :-) |
|
![]() |
|
jeg må hellere holde mere øje med føtex, der kommer jeg kun ca 1gang årligt. jeg prøver at kigge på trendsales, håber de også kender opskriften på den ostesovs der medfølger. tror nu ikke jeg vil lave fra bunden af, der sikkert mange krydderier i jeg ikke ejer :-) |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Sidst jeg købte den model, var hos ABC-lavpris, de havde fået en hel palle af dem
|
|
![]() |
|
fornyligt ? som jeg har læst mig frem til kom de sidste i start/midt 2015. så ville da være godt nyt hvis det ikke var længe siden du havde købt :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |