|
miracoli lasagne hvor ? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter hvad jeg har konstateret, så er Miracoli Lasagne udgået.
Jeg har været det samme igennem som dig, og har søgt højt og lavt, og meldingen er, at den ikke længere kan bestilles ved leverandørerne. Jeg var så heldig, at jeg fandt 3 pakker i en Meny i en mindre by jeg ikke kan huske hvad hedder - de blev købt alle 3, og er spist med velbehag. :p Derudover har jeg bl.a. kigget efter det i Sky supermarkedet i Flensburg hvor de heller ikke havde dem - til trods for at de havde de andre Miracoli retter på hylden. Det lykkedes mig i april 2015 at købe nogle i tyskland i Citti der ligger ved Flensburg. Om de stadig har dem er jeg ikke klar over. Du kan evt. ringe og høre dem ad: http://www.citti.dk/om-citti/kontakt Man kunne da håbe på, at de ikke er permanent udgået, men blot holder en pause. Hvis man ikke laver sin Lasagne selv, så er Miracoli's da klart det bedste alternativ! /Thomas.
Redigeret af Thomas H - 25-Oktober-2016 kl. 17:23 |
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Og ... nu er de forsvundet igen.
Jeg tilkalder Scully og Mulder - det er ihvertfald en x-file ....
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Men seriøst .. hvorfor laver i ikke en 'ordentlig' lasagne selv med hjemmelavet bechamelsauce (rigeligt af det) og fryser dem ned i portionsstørrelser .. det vil jeg da klart anbefale.
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Sunbao ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 79 |
Ja man fatter det ikke men findes mange der er luddovne og ikke evner at lave rigtig mad. Og ja de æder jo så bla førnævnte hundeæde
Redigeret af Sunbao - 10-Maj-2017 kl. 23:37 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Og så er der nogen som ikke fatter at læse #1
|
|
![]() |
|
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
@ sunbao har du læst 1 indlæg i tråden ? hvis ja giver dit indlæg ingen mening
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Tvivler på at det link er aktuelt.
Miracoli er i dag en del af Mars og ikke længere Kraft (Mondelez), og umiddelbart er det kun deres spaghetti-ret, der er tilgængelig. Den har været i sortimentet i Tyskland, men er heller ikke der at finde på deres hjemmeside. Redigeret af lunddal - 11-Maj-2017 kl. 10:08 |
|
![]() |
|
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
lå den i kurven for "sjov" skyld, så spurgte den hvor det skal leveres, da jeg så valgte 6400 skrev den udsolgt. havde det nok på fornemelsen da det er over 1år siden de stoppede med at lave dem, og der står 9md holdbarhed Redigeret af Ronny73 - 11-Maj-2017 kl. 12:27 |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
Uanset hvor godt Miracoli smagte i din ungdom, er der ikke noget der slår en god hjemmelavet lasagne. Get over it :)
|
|
![]() |
|
jeg skriver INGEN steder det slår hjemmelavet. bare at jeg vil smage det igen, hvordan det kan blive til jeg er doven og ikke kan lave mad giver ingen mening. jeg har netop skrevet, jeg har lavet hjemmelavet i mange år. jer om det. jeg har ikke flere svar til de ting, da jeg allerede ved tråd oprettelse skrev det har ingen int hvor god jeres hjemmelavet er :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er konstateret at Lasagnen er et UDGÅET PRODUKT. Folk muntrer sig bare med indspark til en usædvanlig tråd i et AV Forum.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |