|
miracoli lasagne hvor ? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Ronny73
Super bruger Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
|
fair nok :-) den kommer igen, bare tro på det :-P
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke man kan finde den på en samler-messe et sted, der er penge i alt som er udgået?
Men spørgmålet er om man har lyst til at åbne en pakke Miracoli Lasagne i "mint" condition til 5.000 kr, bare for at lave et enkelt måltid mad. Det er ihvertfald dyrere end vin-menuen på Noma
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Ronny73
Super bruger Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
|
hehe ej føj, tror jeg springer over. mine penge har det bedst hos mig, og min mave har det bedst med mad der duer. selvom det ikke ville undre mig, hvis de 9md mindste holdbarhed sikkert godt kan overskrides en del, med alle de konserveringsmidler.
det skal nok vise sig, hvis den kommer på marked igen, kan jeg slet ikke lide det mere. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |