|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 09-September-2010 kl. 13:57 |
Hejsa gruppe.
Der findes som bekendt meget spejlings/backup software på markeddet. Mit problem er, at jeg endnu ikke har fundet noget software der kan lave en spejling eller backup af filer/mapper FRA min NAS TIL min PC.
Jeg ønsker dette da jeg laver online backup af min PC, men ikke laver nogen form for backup af min NAS. Desuden er der fælles dokumenter på NAS, som både min kone og jeg redigerer i.
Findes der noget software der kan håndtere spejling/backup på denne "omvendte" måde?
Hilsen
Jan
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Jeg har brugt CopyTo i årevis til at synkronisere mellem to maskiner over nettet (hvilket vel svarer til synkronisering med NAS) og til synkronisering med eksterne drev. Programmet er ikke gratis men dog billigt (15 Euro) og kan afprøves gratis før man køber. CopyTo kan dog ikke kopiere filer som er låst fordi de er åbne.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Det lyder spændende - det vil jeg da tage et kig på
![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
hvad er det for en NAS? for feks synology har sådan software indbygget, så er det bare at sætte en smb eller rsync server op på pcen
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
CopyTo er per 1. oktober 2010 blevet gratis (Freeware): http://www.kish-d.com/download.htm Redigeret af DrageMester - 05-Oktober-2010 kl. 12:07 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |