|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
![]() Sendt: 10-Juni-2009 kl. 14:00 |
|
Jeg så lige at man kan få:
Ultimate Missions: Mission Impossible: 1 - 3 Box Set (5 Discs) hos play.com til 6,49 euro... det er dælme billigt, jeg har straks bestilt min kopi |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Til 48,75 kriseramte danske kr. Ja DET er sgu billigt Selv med PostDK's strafgebyr og told kommer det ikke over 250 kr Redigeret af Kampus - 10-Juni-2009 kl. 14:43 |
||
![]() |
||
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
|
Hvis noget koster under 80,- inkl. forsendelse, kommer der da aldrig told/moms på? eller har jeg misforstået noget? Man skal bare huske at bestille én ting ad gangen, så de ikke sendes samlet og overstiger de 80,-. http://fedex.com/dk/about/duty-deminimis.html Havde været endnu bedre hvis det var blu-ray. Redigeret af Willer - 10-Juni-2009 kl. 14:49 |
||
Kristian
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Det er jo ikke helt mystisk, da man kan få DVD film helt ned til 20 kr.
![]() |
||
![]() |
||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
5 dvd'er til under 50 danske kroner inkl. forsendelse... det er helt gak
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
jeg ville nu helst af set Blu-ray udgaven til samme pris, i sted for ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
blu-ray udgaven kan du bestille hos amazon til 38,20 pund eller 330 kr inkl forsendelse... ikke helt så billigt, men stadig ok hvis det SKAL være blu-ray ![]() Redigeret af uffidon - 10-Juni-2009 kl. 15:21 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe, det ved jeg god, men en flad 50 ville ikke være så ringe for Blu-ray box sætte, ikke ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |