|
Mister adgang til NAS når min AC Ryan kører? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
S-Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2012 kl. 20:25 |
Hej Alle.
Jeg har en Synology ds211 og en AC Ryan PlayON HD Mini2. Når AC Ryan bruger NAS'en kan den ikke findes som netværksdrev på min PC? Problemet er først opstået efter jeg fik den AC Ryan på netværket, før det har min NAS altid dukket op som netværksdrev. Dette er ret belastende da jeg ikke kan bruge den, når fx. den bedre halvdel ser noget i stuen og jeg arbejder på min PC? Nogen der ved hvad der sker? På forhånd tak. Mvh. Søren |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige en tanke.... Der er ikke to enheder med samme IP adresse, vel?
BS
|
|
![]() |
|
S-Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 91 |
Nope, alle enheder har forskellige. Men har lidt tænkt at det måske kan skyldes de bruger samme login? Tænker at oprette en seperat bruger til min AC Ryan på NAS'en?
|
|
![]() |
|
Problem løst: Oprettede en seperat bruger til min AC-Ryan, loggede på med den i stedet, og problemet er nu løst.
|
|
![]() |
|
Troede jeg så, men problemet er der stadig, hvis min PC får fat i NAS'en som den første er der ingen problemer, men hvis først AC Ryan er på, så er der bare ingen kontakt, nogen gode forslag?
|
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
har du slå nas funktionen til i ac ryan enheden?
det kan være at ac ryan enheden tvinger sig til at være upnp master. |
|
![]() |
|
Hvor slår man den til henne? Kører ikke via uPnP, men via workgroup.
|
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
du skal slå den fra. men kan du tilgå den nas \\*
|
|
![]() |
|
Jeg er ikke rigtig med? Kan du forklare det lidt mere jordnært?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |