|
mistet fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bachaaen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2015 kl. 21:30 |
Vi har mistet vores fjernbetjening til et Philips 47PFL4047T fjernsyn.
Det er vist nok en model fra 2012. Vi har en universalfjernbetjening, der kan bruges dertil for at skifte kanal, input, skrue op og ned for lyden mv. Een ting kan den ikke, den kan ikke få tv-et til at lave en ny kanalsøgningog netop på den front har vi mistet DR1. Vi kan se DR3 med flere. Som antenneinput bruger vi DVB-T. Der fåes en app, der også kan fjernbetjene tvet, men den har samme begrænsninger. Er der nogen der kan anbefale en universalfjernbetjening, der får det hele med? |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siger du at der var en dedikeret knap på fjernbetjeningen der foretog kanalsøgning? Eller mangler du 'home' knappen så du kan vælge 'setup' og dermed foretage en kanalsøgning? Dette burde du kunne få din universalfjernbetjening til at gøre. Hvilken model er den?
|
|
![]() |
|
bachaaen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Min universalfjernbetjening er en Logitech harmony 300. Der er ikke nogen "home" knap på den. Der er en "menu" knap men der gør absolut ingenting.
Jeg kan lokke en status menu frem ved at trykke 123654, men det giver ingen muligheder for instillinger. tv-reparatør menuen 062596 info+ fik jeg også lokket frem, men heller ikke her kan jeg komme frem til en kanalsøgningsmenu. |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
bachaaen.
du kan inde i logitech opsætnings programmet tilføje enklelte knapper, og funktionen "home" burde være der som en funktion ;)
|
|
![]() |
|
Det lyder som et godt bud at få omprogrammeret min logitech harmony 300.
- yep home tasten er nu kodet ind og jeg kan søge kanaler igen. - fandt ud af jeg havde vendt stueantenne med lodret polarisering frem for vandret og dermed fik fat i Studstrup hjælpesenderen frem for Søsterhøjsenden, som jeg har line of sight til. Det var blot lidt besynderligt, at jeg var havnet i en situation hvor jeg enten kunne se dr1 eller dr3 og ikke begge dele. Er den ene mpeg-2 koden og den anden mpeg-4 kodet? Nå men nu virker det hele igen.Nu da det hele virker igen gad vide om den originale fjernbetjening igen lader sig finde.... |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
super :D
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |