Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
jan160674
Guld medlem
Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
|
Emne: Mit 32" Sony LCD er helt dødt!! Sendt: 02-Juli-2010 kl. 08:52 |
I går aftes kunne vi slet ikke få liv i dette, ingen lys i strømindikator dioden på fronten, intet billede, lyd eller noget som helst. Kun en underlig svag summen inde fra selve kassen, når strømmen var sat til. Det virkede fint aftenen før. Det er vel strømforsyningen der er gået!!
Har den slags tv nogen værdi brugt (som reservedele)/ eller kan det betale sig at få det fixet. Eller skal jeg bare køre det direkte på genbrugspladsen?
Kan se elmutanten har et sony 32" til 2449,- som er rigeligt fint som afløser for dette i soveværelset.
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
|
Sendt: 02-Juli-2010 kl. 12:32 |
Hej.
Pas på med denne model-har set en anden bruger herinde sable det ned.......det er bare ikke godt nok,har også en kollega som har købt det! Billligt, men absolut heller ikke mere værd!
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
jan160674
Guld medlem
|
Sendt: 02-Juli-2010 kl. 12:44 |
Det kan umuligt være ringere end det sony som det erstatter. Det var deres billigste model købt for 4-5 år siden. Men ja jeg er udemærket klar over at dette ikke er noget super tv. Det er mest til fruen, da jeg bruger vores 42" i stuen til at spille PS3 på. Og hendes forstand på billed kvalitet er ikke eksisterende.
Men tak for advarslen. Også har de jo 14 dages retturret hvis det vitterligt er helt ubrugeligt.
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
|
Sendt: 02-Juli-2010 kl. 12:59 |
Fint...bare du er klar over det.
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
zczc
Super bruger
Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
|
Sendt: 03-Juli-2010 kl. 01:14 |
jan160674 skrev:
I går aftes kunne vi slet ikke få liv i dette, ingen lys i strømindikator dioden på fronten, intet billede, lyd eller noget som helst. Kun en underlig svag summen inde fra selve kassen, når strømmen var sat til. Det virkede fint aftenen før. Det er vel strømforsyningen der er gået!!
Har den slags tv nogen værdi brugt (som reservedele)/ eller kan det betale sig at få det fixet. Eller skal jeg bare køre det direkte på genbrugspladsen?
Kan se elmutanten har et sony 32" til 2449,- som er rigeligt fint som afløser for dette i soveværelset.
|
Hvad er elmutanten?
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 03-Juli-2010 kl. 09:07 |
Slang for el-giganten.
|
 |
jan160674
Guld medlem
|
Sendt: 04-Juli-2010 kl. 21:22 |
Nu skete der så det meget underlige at det gamle pludselig virker igen!!! Jeg har intet gjort andet end det har ligget og været helt uden strøm siden jeg ikke kunne få liv i det. Kan også være der er en løs forbindelse eller noget, som er blevet rystet på plads af at jeg pillede det ned.
Så var det jo held i uheld at elmutanten endnu engang brillerede med ufattelig ringe service. Ringer til deres hotline for at høre hvor man kan få det tv på bud. Kun fisketorvet og det har rigeligt var svaret. Kører derud, og de har ikke en og har ikke haft det i flere dage. Så prøver han at sælge mig en Saga skærm i stedet.
Nå men vi må se hvor længe det bliver ved med at virke.
|
 |