|
Mit 5,1 setup. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det skriver vi også, men alt det gøgl der er fejlplaceret på højttalerne, den går ikke haha ;)
|
||||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||||
![]() |
||||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|||
jeg må giver rasmus8D hel rat, super flot setup men jeg kan heller ikke enes med den støre blomst på den fine sub ,,,der burde være no go
![]() |
||||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||||
![]() |
||||
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
|||
Jeg så mig nu os helst fri for planter og lysestager på mit setup, men nu er vi jo 2 på adressen, og er glad for at jeg får lov og udleve mine hifi drømme.
Har feks kæmpet med næb og klør for og få det gulvtæppe ind, og har også fået grønt lys for nogle akustik plader sat op omkring højtalerne, så alt i alt er jeg nu godt tilfreds. Har set andre setup herinde hvor det er tydeligt at der ik har været særligt frie tøjler
![]() Alt det pynteri giver jo også en hyggelig stemning ![]() |
||||
Luxman L509X
Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3. LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro. Sonus Faber Olympia Novalll |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Vi kan ikke altid få det lige som vi gerne vil have det. Vi giver lidt, får lidt - og sådan er det. I har det rigtigt hyggeligt, for det afspejler 2 personer
![]() |
||||
![]() |
||||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|||
kan du ikke få konen at sette et eller andet underlag imelem sub og den bloms, den fine hvide farve vil bliver ridset af den potte når din sub denser , og de ridser vil koster kassen en dag når du skal sælger sub for at prøver noget nyt
|
||||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||||
![]() |
||||
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
|||
Det er der skam allerede ![]() Men seriøst, i er der nogen der mener at det skulle kunne gå ud over lyden? Så længe de ting der er placeret ikke kan vibrere!
|
||||
Luxman L509X
Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3. LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro. Sonus Faber Olympia Novalll |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Der er skal nok være nogle dybt overtroiske hifiguruer, der mener der er en 1/100000000 forskel i lyden, og så er det jo dybt forkert :P
Jeg tror dog næppe at et sæt alm. ører kan høre forskel. Dejligt setup i øvrigt. Jeg har sgu også en del pyntenips på mit tvbord.
|
||||
![]() |
||||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|||
Så længe din genstand ikke vibrere, så dannes der jo ingen mislyde... Så no worries, og ja, stod det til mig, stod min Naim power/effekt også fremme, men det måtte de sgu ikk ;p så vi gik på kompromis med forforstærkeren fremme ;p
Men i bor rigtig hyggeligt ;) |
||||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||||
![]() |
||||
|||
|
||||
Luxman L509X
||||
![]() |
||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|||
du går bare ind i ARC softwaren. ændre værdierne - kalkulere og uploader....det tager ca 5min alt i alt. ingen nye målinger |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |