recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit cd-rom-drev kan ikke læse cd'er + iTunes fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMit cd-rom-drev kan ikke læse cd'er + iTunes fejl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dagken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-November-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Mit cd-rom-drev kan ikke læse cd'er + iTunes fejl
    Sendt: 16-November-2010 kl. 17:59
Måske kan I hjælpe mig.

Jeg har en pc og er begyndt at få en fejlmeddelse frem, når jeg starter min pc. Fejlmeddelsen lyder:

"Overskrift: iTunesHelper.exe - Indgangspunktet blev ikke fundet

Indhold: Procedureindgangspunktet QTCF_CFUniCharGetUnicodePropertyDataForPlane blev ikke fundet i DLL-biblioteket QTCF.dll."

I forbindelse med at denne fejlmeddelse er begyndt at dukke op på min skærm, er jeg nu ikke i stand til at bruge mit cd-rom-drev. Jeg kan godt sætte en cd i, men den kan ikke afspille den eller åbne den manuelt i "Denne computer". Hvis jeg dobbeltklikker på mit cd-rom-drev i "Denne computer" er cd-rom-drevet bare tomt.

Hvad kan jeg gøre for at fejlmeddelsen forsvinder og jeg kan bruge mit cd-rom-drev igen?

Tak for hjælpen på forhånd.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 18:20
DU kan starte med at gen-installere iTunes. Hjælper det ikke, kan du jo prøve at afinstallere det, og så genstarte PC'en. Og se om ikke dét løser problemet.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu