|
Mit første smart TV :) |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke tjekket på HLG, faktisk, så dér må jeg melde pas. Jeg tror dog heller ikke du støder på indhold i HLG-format derude
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
edinger
Junior bruger Oprettet: 06-November-2006 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denne film-trailer på YouTube er HLG-format: https://youtu.be/qEVUtrk8_B4.
|
|
MVH Edinger
Samsung QE55QN93A + Waoo AirTies 7410X + Denon DRA-585RD + Fiio Taishan D03K + Panasonic DMP-BD60 + B&W DM602 + Audio Pro Avanti SW200 |
|
edinger
Junior bruger Oprettet: 06-November-2006 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har konstateret, at TV'ets optiske lydudgang ikke bliver deaktiveret, selvom jeg har valgt lyd fra TV'ets egne højttalere!? Dvs. jeg kan faktisk få lyd fra TV'ets højttalere og stereoanlægget samtidig. Det er dog ikke brugbart, idet det samlede lydbillede er "dåseagtigt" - ved ikke om det skyldes, at de to lydkilder ikke er i synk?
|
|
MVH Edinger
Samsung QE55QN93A + Waoo AirTies 7410X + Denon DRA-585RD + Fiio Taishan D03K + Panasonic DMP-BD60 + B&W DM602 + Audio Pro Avanti SW200 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan godt være, at det skyldes manglende synkronisering – der må næsten være en YouTube video derude med testtoner, der kan bekræfte det. Det kan også være, at den falder tilbage på laveste fællesnævner for lyden for at muliggøre det. Jeg har ikke så meget erfaring med dual lydoutput fra TV-skærme.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |