|
Mit første stereo system |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Marvin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-December-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2011 kl. 23:59 |
|
Hey.
Jeg skal ud og investere i Hifi for første gang. Det skal bare være et stereo setup med kompakthøjtalere. Jeg har sparret 10K op til det. Har allerede valgt mig en forstærker/anlæg, nemlig Denon Ceol til 5000 kr. Dvs at jeg har 5000 kr tilbage til højtalere. Kabler er ikke med i budgettet :-) Jeg var i Hifiklubben for et par dage siden hvor jeg fik lyttet til B&W DM685 og Dali Lektor 3. Personligt kunne jeg bedst lide B&W, der var ligesom mere bund i. Men de er også max for hvor store højtalerne må være. Er der ellers nogen kompakt højttalere i mit prisleje som er værd at lytte til? De skal spille i et rum på 22 m2. |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
XTZ 99.26 bør du kigge på.
|
||
![]() |
||
Marvin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-December-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
|
Sorry. postede i den forkerte kategori ved en fejl.
|
||
![]() |
||
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
|
Som Mkirkelund siger, overvej XTZ 99.26, vi har dem begge og vi fryder os hver dag! ;)
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
|
Findes der ikke en butik herovre omkring midtjylland der forhandler dem?
|
||
![]() |
||
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
|
Nej det gør der ikke. Der ligger en i københavn på amager, Dans TV & HiFi http://www.danstv.dk/shop/frontpage.html
Han har alle deres højtalere på lager da jeg var ude og kigge. Jeg ved at Anima herinde fra har XTZ højtalere hvis ikke han er kommet af med dem, og han bor i nordjylland, Aalborg. Snak med ham, måske du er heldig han kan lokkes til at vise dig dem for en pizza og 2ltr cola.. -Det er ikke sikkert, men han er cool og forsøget værd hvis du ikke vil tage helt til københavn.
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
|
Kender vi hinanden? ![]() Jeg har faktisk skildt mig af med dem. De blev købt af FTH. (Thor) herinde fra. Lige pt. er der ikke meget jeg kan vise frem. Jeg har hverken tv, projektor, højttalere eller processor..
|
||
![]() |
||
|
Nå øv også =) -Vi har snakket lidt sammen herinde omkring det med de XTZ'ere og lidt andet gejl ;)
Nå det var en skam du er kommet af med dem! Og så det hele? Jamen hvad er der dog sket? :P Marvin, hvis jeg kommer til jylland i julen, kan jeg sætte mine højtalere op, og så er du også meget velkommen til at få et lyt, jeg savner dem også rigtig meget selv så de skal næsten lige have lidt kærlighed :D |
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
|
Nååå ok.. jamen der er mange som har taget kontakt til mig onkring tilslutning af XTZ (delefilter, passiv sub, sub amp...) at jeg ikke lige har styr på hvad vi præcist har snakket om.. Jeg troede du var en af dem som har været forbi og lytte ![]()
Jaa.. var lidt uheldig at bruge mit setup til et festligt arrangement, hvor der blev kvitteret med ødelagt udstyr (elektronik + øl + Gajol =
![]() Redigeret af Anima - 12-December-2011 kl. 18:01 |
||
![]() |
||
|
Nej nej, jeg har ikke været forbi, skrev bare til dig angående hvordan du syntes de lød, varm kontra blød lyd osv... :) Nej jeg har desværre ikke været oppe og lytte =)
Det er bare ærgeligt sådan noget! Jeg bliver vildt skeptisk når der er alcohol omkring mine elektronisk enheder... :P
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
welliis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 34 |
|
Jeg troede du var en af dem som har været forbi og lytte.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |