|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sumsar38 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 24-Marts-2009 kl. 16:26 |
Hej alle,
Jeg har fulgt med på recordere i et års tid og har suget til mig af alle de gode råd, der er blevet givet. Nu er det blevet min tur til at starte eventyret ind i et univers fyldt med andet end lyd fra en radio på badeværelset og mine ipod hovedtelefoner. Jeg vil gerne have noget bedre lyd i min SU-betalte lejlighed ![]() Jeg har overvejet flere muligheder og er kommet frem til, at jeg behøver noget input! Har prøvet at tegne min stue med min foreløbige placering af 2 gulvhøjtalere en center og to baghøjtalere. Det er selvfølgelig ikke nogen optimal placering, men spørgsmålet er om jeg overhovedet vil komme tæt på en surround oplevelse med denne placering? Det sorte er min hjørnesofa og tv'et er et PX80. ![]() Tak for feedback - Har rettet, så vinduer + dør er markeret på billedet Redigeret af Sumsar38 - 25-Marts-2009 kl. 00:38 |
|
![]() |
|
Sumsar38 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Nogen svar på om dette setup ville være ok til at få en ok surroundoplevelse?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Hvor er døre, vinduere mm. placeret? Har du mulighed for at smide tv'et over på vægen til venstre? Så vil du jo kunne udnytte surround langt bedre, samt få bedre stereopespektiv.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, har rettet billedet. Der er desværre et vindue på venstre væg.
|
|
![]() |
|
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Det ser da ok ud. Ikke helt optimalt men en pragmatisk løsning.
Du mangler også en woofer ![]() Lyd mæssigt sidder man bedst lige i hjørnet på sofaen, da fronterne er lige foran og surround højtalerne er forholdsvis holdt ude i siderne. M.v.h. BF |
|
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |