|
Mit hjem og det dårlige netværk |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du da fat IP på dine Macs ? Ellers kommer det nødvendige af sig selv. Domænet er ligegyldigt til hjemmebrug, bare lad det være blankt.
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg kan faktisk ikke fjerne det. Det står der hele tiden.
Nej jeg har ikke rodet med ip.:) |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
Ok, så kommer det fra din router
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Bromberg:
Du kan direkte på din mac se hvad andre bruger af kanal på netværk. Såfremt der self. Er andre du kan se! Husker ikke specifikt hvor, men det kræver ikke et program for at se ![]() |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Ah ok, det var jeg ikke klar over. Jeg kørte i første omgang en automatisk kanal valg, men hentede så et program til at se hvilke kanaler der er i brug i mit område.
Her vidste det sig at kanal 6 er bedst at benytte og også det min Airport selv har valgt:). Jeg er sikker på det er rod med DNS, der skaber de lange loadetider. Det har i hvert fald afhjulpet en del at jeg har valgt google´s istedet |
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
For at se hvem der bruger hvad af kanal på Mac:
>om Mac (oppe i Apple ikonet og lige under) >netværksstatus >Wifi Er ikke hjemme lige nu, men mener det er sådan det hedder. For lige at snakke DNS! Bør det så være nødvendigt at ændre på dette? Kender Intet til det, skal det siges. Jeg oplever selv engang imellem flere sekunders svartider. Så hvad kan jeg prøve at gøre. Har kun Mac, iPad, iPhone & netgear e6250+AirPort time capsule 5'th gen. (Har ikke sat netgear til brofunktion endnu, først lige erhvervet TC'en). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |