|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
TommyBoy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
![]() |
||
med chance for at fornærme nogen.. sorry på forehånd :-)
men helt ærligt, rigtigt mange folk montere surround forstærker og 5:1 højtaler setup
og har et normalt tv i 40-50 tommer og kikke på, også tror de at de har en hjemmebio,
det er bare ikke hvad jeg definere som hjemmebio, men et TV med eksterne højtalere,
bevares det er da meget fedt nok, men selv min gamle bedstemor har 42" i stuen
og børn på 4 år har 37" fladskærme i lege rummet.
Jeg er også sikker på at mange ville kunne finde 17 ting at klage over mht mit setup,
møj højtalere og billigt projektor og haha har du kun en denon til under hvad jeg gir i drikke penge,
der er rigtigt meget af sådan noget blære pjat her på forummet, hvor vi skal se hvor dyrt grej
folk har stående.
til Kampus, netop, har man ikke plads til mange tommer, kan det være en god oplevelse
at rykke tættere op mod skærmen sådan at man kan få glæde af den høje opløsning,
jeg tror de færreste tager en kikkert med i biografen for at kunne se små detaljerne :-)
|
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Nej,vi kan godt blive enige om at et rigtig hjemmebio bliver det aldrig med f.eks 50 tommer,derfor må vi som kun har 50 tommer,kompensere med at ha en god lyd,det er jo ikke kun tommer der er afgørende for om det et rigtigt bio,efter min mening er lyden halvdelen af et rigtig bio.
![]() Ang med det dyre grej,det kan da godt være at det er nogle derude,men for mit eget vedkommende,så er det ikke så meget hvad det koster,men mere at få det sat sammen på den måde,så man får den lyd og billede man søger,det jeg synes er interessant,er at man kan vride så meget ud af det setup man har,at lyd og billede er så optimal som det kan blive.
![]() |
|||
![]() |
|||
TommyBoy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
![]() |
||
jeps, nogle ombygger jo hele kælderen til hjemme bio,
rigtig all in stil !! fedt at læse om sådan noget.
jeg har hverken behov, plads eller lyst til noget i den stil,
syndtes udfordringen som du også skriver mht at drive mest ud af billigt grej
er fedt og sjovt.
I morgen er det store projektor demo dag og en beslutning skal tages inden dagen er omme.
|
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Det blive en spændende dag i morgen så,hvad skal du ud og se på? jamen,jeg har lyst og plads,altså når knægten engang flytter hjemmefra
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Jan, jeg står og skal vælge mellem
Optima HD82
Panasonic PT-AE4000
Panasonic PT-AE3000
Redigeret af TommyBoy - 13-Maj-2010 kl. 20:01 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Valget var svært, og det blev til en AE4000,
men efter næsten en uge med denne,er det stadig lidt som om jeg ikke er helt sikker
på at jeg valgte rigtigt, jeg ved sku ikke hvad jeg skal gøre..
|
|||
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Måske er der en med en JVC hd 350'r som vil sælge ?
|
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Lyder som en god ide JVC er konge, selv de gamle kan leve op til nogle af de nye LCD. Hvad var problemet med din AE4000 ? Redigeret af Startrek - 19-Maj-2010 kl. 17:40 |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Jeps det ville jeg også gerne vide.. Jeg har jo lige solgt min, som sikkert ikke var meget dårligere
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
PM sendt til både startreck og kenzo.. med detaljerne.
PS: jeg trode det var en W5000 som du ville sælge kenzo ? Redigeret af TommyBoy - 20-Maj-2010 kl. 08:50 |
|||
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
sidste nyt.. Lisau truecolor ISF fastramme lærred plano ramme bestilt, kommer i denne uge !
|
|||
|||
![]() |
|||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
||
hvilken projektor er det på billedet der lyser lærredet op på side 1? synes det virker meget lyst? er der meget lyst i din stue da du tager billedet?
|
|||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |