|
Mit HK surround skal skiftes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2017 kl. 20:51 |
Hej
Jeg har haft et Harman Kardon surround anlæg i ca. 6 år. Hks350 mener jeg det hedder For ca. En måned siden konstaterede jeg at den yngste havde skubbet to dvd'er ind, hvor det naturligvis er gået i stykker. Jeg burde være sur, men lillemor siger bare at vi køber noget nyt. Det er fint med mig. Spørgsmålet er bare hvad jeg egentlig skal købe? For jeg har stadig nogle fine højtalere og en subwoofer, som er trukket igennem væggen. Skal jeg købe en receiver og så evt. en dvd (børnene ser stadig skiver engang imellem) Ønsker at bruge det til at se film og streame mit musik via. Min chromecast. Har bl.a set på Pioneer receiver VSX-832 til små 2000 kr ifm black friday? På forhånd tak |
|
![]() |
|
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal lige siges at det gamle anlæg ikke kan laves,
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Er det harman kardon højtalere du har også?
Deres bds enhed er ret fiks. Ikke noget vidunder, men kan det den skal (til små højtalere kun dog). |
|
![]() |
|
Ja, det er det.
Havde godt set på bds'en men synes kun, at jeg kan købe den som sæt? |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Kig brugt. Den er ikke nyprisen værd hvis du spørger mig. Har haft 2 forskellige af dem:).
|
|
![]() |
|
Brugt er udelukket. Har haft alt for mange dårlige erfaringer med brugtelektronik.
Det er også black friday, der må da være noget derude :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |