Ja, sådan føles det næsten i min søgen efter en "skal kunne det jeg vil ha´" box.
Jeg leder efter en digitalbox hvor jeg kan tilslutte en ekstern/intern hardddisk OG hvor jeg BÅDE kan optage og afspille samtidig. Altså ikke bare se et "nu og her"program.
Det system jeg har nu, kan ikke og det betyder at, hvis jeg på et givent tidspunkt vil se en optagelse og jeg i samme tidsrum vil optage, går det fuldsændig galt. Det jeg så ser på, bliver afbrudt af det boksen er sat til at optage. Af og til optager den så dét jeg har sat den til at optage. Andre gange gør den ikke, men det er så et andet irriterende sidespring.

Jeg kan selvfølgelig tilslutte endnu en boks og endnu en harddisk og så bøvle med, på hvilken harddisk mine optagelser befinder sig. Hvis det hele var samlet på én hardddisk som jeg både kunne optage og samtidig afspille på, ville mine problemer være løst.
Jeg kan kun modtage FTA og agter ikke at tilkøbe flere kanaler.

Kan nogen af jer skrappe mennesker hjælpe. Måske bare med et sted hvor jeg kan hente flere oplysninger, men måske også med løsningen.

På Forhånd tak
Per
Redigeret af toullouse - 18-Oktober-2011 kl. 12:22