recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit hoved er som boblen m. numrerne i lottobowlen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMit hoved er som boblen m. numrerne i lottobowlen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
toullouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Emne: Mit hoved er som boblen m. numrerne i lottobowlen
    Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 09:26
Ja, sådan føles det næsten i min søgen efter en "skal kunne det jeg vil ha´" box. Tongue
Jeg leder efter en digitalbox hvor jeg kan tilslutte en ekstern/intern hardddisk OG hvor jeg BÅDE kan optage og afspille samtidig. Altså ikke bare se et "nu og her"program.

Det system jeg har nu, kan ikke og det betyder at, hvis jeg på et givent tidspunkt vil se en optagelse og jeg i samme tidsrum vil optage, går det fuldsændig galt. Det jeg så ser på, bliver afbrudt af det boksen er sat til at optage. Af og til optager den så dét jeg har sat den til at optage. Andre gange gør den ikke, men det er så et andet irriterende sidespring. Ouch

Jeg kan selvfølgelig tilslutte endnu en boks og endnu en harddisk og så bøvle med, på hvilken harddisk mine optagelser befinder sig. Hvis det hele var samlet på én hardddisk som jeg både kunne optage og samtidig afspille på, ville mine problemer være løst.
Jeg kan kun modtage FTA og agter ikke at tilkøbe flere kanaler. Smile

Kan nogen af jer skrappe mennesker hjælpe. Måske bare med et sted hvor jeg kan hente flere oplysninger, men måske også med løsningen. Clap

På Forhånd tak

Per

Redigeret af toullouse - 18-Oktober-2011 kl. 12:22
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 14:22
Ligesom noget kræver 2 Tunere, kan noget andet ligesom kræve 2 harddiske, kun for sjovt skrevet.  Embarrassed  Tilgang og læsning fra en enkelt harddisk og hvad dette kræver.
Plus det med mange var holdt op med optage.

Noget ligesom Et Tv med 2 tunere ligesom aldrig slog an!  Wink
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 14:47
Jeg har kørt med denne boks i et par år nu og er rigtigt godt tilfreds. Eneste anke er måske en smule støj. Men ellers kan den klare at optage 2 forskellige programmer samtid. Eller 1 og se noget andet. Tilmed optage 2 og se noget 3. fra disken. min version er dog forberedt DVB-C istedet for sat men dog med mulighed for at tilslutte egen antenne. Mener prislejet ligger i 2000,- uden abb.

http://digitalt.tv/canal-digital-hd-pvr-101-st/
Til top
toullouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-December-2007
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 06:20
Hej Beanie.

Jeg vil lige studere denne boks nærmere, for det er måske noget jeg kan bruge. Smile

Takker

Per
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu