|
Mit lille set-up |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er da super,grunden til jeg spørger,er at jeg har haft problemer med Pioneers Slimline model,som ville blive for varm,den stod i en tv møbel med masser af plads til siderne og ca. 8 cm. ovenover,monteret med en 120mm. computer ventilator i bag panelet,og blev alligevel for varm. Mvh. |
||
![]() |
||
Henrik Bl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
|
Ja okay.. Jeg må indrømme at mit svar også er baseret på min tidligere receiver en HK.. Købte Pioneer forstærkeren i går, så jeg vil lige holde lidt øje med den de næste dag.. Tak for at du gjorde mig opmærksom på et måske varmeproblem.. Jeg har lige aftalt med min forstærker, at vi lige ser tema aften sammen efterfulgt af 007 og måske en slut film tilsidst, så tjekker jeg lige varmen løbende
![]() |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej igen.
Min viste det på displayet,hvor den skriver ( OVER HEAT ) når det begybder at blive kristisk. Ved ikke om din model gør det samme. Mvh. Ps.Side 28 i betjenings vejledningen står der noget om det. Redigeret af nesager - 10-November-2012 kl. 18:58 |
||
![]() |
||
Henrik Bl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
|
OK.. Jeg holder lige øje med den.. Der skulle jo nødig ske den noget, nu hvor jeg har punget den nette sum af 999kr ud for den i Elgiganten i går
![]() Jeg kunne ikke stå for dette tilbud, og den spille faktisk ganske udmærket!! http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/VSX322K/pioneer-5-1-surround-receiver-vsx-322-k
Redigeret af Henrik Bl - 10-November-2012 kl. 19:12 |
||
![]() |
||
|
Jeg kan ikke komme til at bygge min centerhøjtaler ind i skænken.. Så ville det være okay at placerer den på gulvet, foran skænken.. Jeg havde forstilet mig at montere centerhøjtaleren på et gulvstativ/fod, ville en sådan løsning være okay og kan nogen anbefale den?
Mvh Henrik
|
||
![]() |
||
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
|
Den bedste, og pæneste løsning, ville nok være at hænge TV'et op på væggen, og placere center højtaleren på skænken under tv'et, Du behøver jo ikke hænge TV'et meget højere op end foden allerede gør det, for at få plads til en center højtaler.
Alternavtivt kan du vel hænge centeren over TV'et, så vidt jeg ved skulle det ikke give problemer, så længe du vinkler den så den peger mod lytte positionen. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |