recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit lille set-up
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mit lille set-up

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2012 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af Henrik Bl Henrik Bl skrev:

Det tror jeg, den bliver ikke voldsom varm.. Top pladen over den er delvis fjernet samt den ene side på forstærkeren er helt fri.. Den anden side er til gengæld helt blokeret, men det lader til at forstærkeren afkøles okay..

Det er da super,grunden til jeg spørger,er at jeg har haft problemer med Pioneers Slimline model,som ville blive for varm,den stod i en tv møbel med masser af plads til siderne og ca. 8 cm. ovenover,monteret med en
120mm. computer ventilator i bag panelet,og blev alligevel for varm.
Mvh.
Til top
Henrik Bl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-November-2012
Sted: Danmark
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Bl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2012 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik Bl Henrik Bl skrev:

Det tror jeg, den bliver ikke voldsom varm.. Top pladen over den er delvis fjernet samt den ene side på forstærkeren er helt fri.. Den anden side er til gengæld helt blokeret, men det lader til at forstærkeren afkøles okay..

Det er da super,grunden til jeg spørger,er at jeg har haft problemer med Pioneers Slimline model,som ville blive for varm,den stod i en tv møbel med masser af plads til siderne og ca. 8 cm. ovenover,monteret med en
120mm. computer ventilator i bag panelet,og blev alligevel for varm.
Mvh.

Ja okay.. Jeg må indrømme at mit svar også er baseret på min tidligere receiver en HK.. Købte Pioneer forstærkeren i går, så jeg vil lige holde lidt øje med den de næste dag.. Tak for at du gjorde mig opmærksom på et måske varmeproblem..

Jeg har lige aftalt med min forstærker, at vi lige ser tema aften sammen efterfulgt af 007 og måske en slut film tilsidst, så tjekker jeg lige varmen løbendeWink
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2012 kl. 18:52
Hej igen.
Min viste det på displayet,hvor den skriver ( OVER HEAT ) når det begybder at blive kristisk.
Ved ikke om din model gør det samme.
Mvh.
Ps.Side 28 i betjenings vejledningen står der noget om det.

Redigeret af nesager - 10-November-2012 kl. 18:58
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Bl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2012 kl. 19:10
OK.. Jeg holder lige øje med den.. Der skulle jo nødig ske den noget, nu hvor jeg har punget den nette sum af 999kr ud for den i Elgiganten i gårSleepy

Jeg kunne ikke stå for dette tilbud, og den spille faktisk ganske udmærket!!

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/VSX322K/pioneer-5-1-surround-receiver-vsx-322-k

Redigeret af Henrik Bl - 10-November-2012 kl. 19:12
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Bl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 15:08
Jeg kan ikke komme til at bygge min centerhøjtaler ind i skænken.. Så ville det være okay at placerer den på gulvet, foran skænken.. Jeg havde forstilet  mig at montere centerhøjtaleren på et gulvstativ/fod, ville en sådan løsning være okay og kan nogen anbefale den?

Mvh Henrik
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 16:28
Den bedste, og pæneste løsning, ville nok være at hænge TV'et op på væggen, og placere center højtaleren på skænken under tv'et, Du behøver jo ikke hænge TV'et meget højere op end foden allerede gør det, for at få plads til en center højtaler.

Alternavtivt kan du vel hænge centeren over TV'et, så vidt jeg ved skulle det ikke give problemer, så længe du vinkler den så den peger mod lytte positionen.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu