|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|
Hvis du vil bruge den som en remote til dit TV m.m. så kan den ikke bruges. Vil tro den styrer ting via Wifi. Hvor downloader i det XBMC hack ? |
||
![]() |
||
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|
Hej! Det ser alt for lækkert ud - rigtig lækker løsning at samle alt på NAS i huset og integrere det derfra. Min kommentar går ikke så meget på det...den går mere på hvordan i tør lægge alt info omk. jeres setup ud på den type offentlige hjemmesider. Jeg ved den har været oppe før herinde, men det undrer mig til stadighed at man gør det. Jeg ville ikke turde gøre, da hjemmesiden +en navnesøgning på dgs.dk udgør en opskrift for bestillingsvarer hos en indbrudstyv. Jeg vil virkelig ikke male fanden på væggen, men det ville være så ærgerligt at få indbrud og miste det hele ![]() Er der egentlig der er klar over om forskringsselsskaber har evt. klausuler der kan fraskrive dem ansvar hvis man publicerer billeder af indhold? Hvad er jeres holdning - og er det bare mig der er paranoid? / Freddy |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |