recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit multimedie hjem / biograf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMit multimedie hjem / biograf

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2009 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Hvor meget kan den apple touch/ iphone styre? - for mangler en musikafspiller, og leder efter en fjernbetjening som kan styre de mest basiske ting (skifte til hdmi-ingang, gå nemt ind på text-tv, skifte program og volumen).

Harmony er allemandseje, og de er lidt grimme at se på rent designmæssigt - kunne meget bedre lide min gamle  Phillips, som er solgt (da den ikke havde mulighed for at lære nogle koder fra Logitech Z5500).

Er en Apple ipod touch en god løsning?
En Ipod touch eller iPhone kan styre alt når vi snakker Apple produkter. Du kan bladre gennem musikken med cover flow osv.

Hvis du vil bruge den som en remote til dit TV m.m. så kan den ikke bruges. Vil tro den styrer ting via Wifi.

Hvor downloader i det XBMC hack ?
Til top
Freddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2005
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2009 kl. 09:46

Hej!

Det ser alt for lækkert ud - rigtig lækker løsning at samle alt på NAS i huset og integrere det derfra.

Min kommentar går ikke så meget på det...den går mere på hvordan i tør lægge alt info omk. jeres setup ud på den type offentlige hjemmesider.
Jeg ved den har været oppe før herinde, men det undrer mig til stadighed at man gør det. Jeg ville ikke turde gøre, da hjemmesiden +en navnesøgning på dgs.dk udgør en opskrift for bestillingsvarer hos en indbrudstyv.

Jeg vil virkelig ikke male fanden på væggen, men det ville være så ærgerligt at få indbrud og miste det hele .

Er der egentlig der er klar over om forskringsselsskaber har evt. klausuler der kan fraskrive dem ansvar hvis man publicerer billeder af indhold?

Hvad er jeres holdning - og er det bare mig der er paranoid?

/ Freddy
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2009 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Søholm Søholm skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

En Ipod touch eller iPhone kan styre alt n�r vi snakker Apple produkter. Du kan bladre gennem musikken med cover flow osv.

Hvis du vil bruge den som en remote til dit TV m.m. s� kan den ikke bruges. Vil tro den styrer ting via Wifi.

Hvor downloader i det XBMC hack ?

Med iViewer kan man netop også styre sit tv, lys, forstærker, altså kort sagt vil man kunne styre alt med sin iPhone og iViewer

Tjek evt. dette youtube klip:
http://www.youtube.com/watch?v=M--lNXpamDQ&eurl=http%3A% 2F%2Fwww.commandfusion.com%2F&feature=player_embedded
interssant fandt også følgende link. Men hbvordan får du monteres IR i Ipod Touch ?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu