|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KasperH ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Hejsa super flot møbel.... jeg går selv og leder med lys og lygte efter noget
lignede. Hvad er målene på det halve af hvad du har der? altså 2 låger + skuffer. Jeg skal bruge et der er max 130 cm lang 60 høj og min 43 cm dyb. Og hvad skal det koste hvis du skal lave et.... hvis det altså er inde for de mål jeg skal bruge Redigeret af KasperH - 29-April-2009 kl. 22:32 |
|
Xbox 360, HTPC, panasonic 42pz85 og så er der jo og så alt det andet man får samlet sammen...
|
|
![]() |
|
millfarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
120cm bred
52 dyb 61,5 høj (inkl. 1,5 cm ben) Pris skal jeg lige snakke med min makker om.. |
|
--
Millfarm |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Det er nu et fedt møbel - også godt at se andet end Clic og frislev her på siden
![]() Hvad gør du med al varmen? - det er flot og stilrent, men jeg kan ikke lige se hvordan den slipper ud. Får du ikke et problem når det bliver (rigtig) sommer, og der er 25-30 grader indendørs? Jeg synes ellers det er en fin ide med sådan et dørskilt på møblet - Jeg vil dog selv synes det ville se bedre ud med et stykke alu.. det koster ikke alverden, og det vil måske passe bedre ind i designet med en firkantet plade. Ellers, ![]() |
|
![]() |
|
millfarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Ja, varmen er jo det store ?, men da der er så god plads inde i møblet, ingen bagbeklædnin og 2mm luft mellem lågerne og selve skabet, burde det kunne komme af med varmen alternativt overvejer jeg at sætte et par papst 80mm ind møblet, men jeg forestiller mig ikke at det bliver noget problem. Som man kan se på det billede uden låger, er der god plads rundt om receiveren.
Næste skridt bliver en universal remote, så spiller setup'et snart 100%. |
|
--
Millfarm |
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Ikea har nogle gummimåtter med riller til DVD/CD beregnet til at putte i skuffer. De fås i "Bestå" serien og koster ca. 40 kr. De vil sikkert kunne klemmes ned i dine skuffer, så du kan have dine film stående lodret. HVis du har BluRay-film, så køb deres CD måtte i stedet, da DVD-måtten har for brede riller til at filmene kan stå selv. Jeg ved ikke hvor du bor henne af, men på Østerbro kan du få min overskydende DVD-måtte for en flad 20'er (ja, jeg købte den forkerte og måtte lære det på den hårde måde Edit: Redigeret af T-Ras - 30-April-2009 kl. 08:41 |
|
![]() |
|
biggo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Hvilket mærke er din center højttaler?
|
|
![]() |
|
![]() |
det er: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/flad-tv/dali_ motif_lcr_hoejttaler_sort_m_sort_front.htm |
|
--
Millfarm |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Super super nice møbel! tror dog det bliver lidt for "klodset" hvis man skulle nøjes med det halve, længde/højde forholdet bliver for lille.
Men endnu engang, mega fedt møbel! ![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Byteman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Super flot møbel. Kunne også forestille mig det kunne se fedt ud med et par korte ben i krom. Det kunne give udseendetlidt luft.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg har samme opsætning med Onkyo Motif og Ikon 2 - de lyder meget ens.
Jeg tror nok du vil savne noget af diskanten hvis du skifter til ren Motif. Hvad har du af subwoofer til dem? Ser godt ud med det møbel, jeg måtte også igang for nogle år siden af der ikke fandtes nogle møbler med plads til en PC i dybden. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har denne: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/dal i_concept_sub_subwoofer_lys_eg.htm
Byteman> helt enig, men der er ikke plads i mit setup, da jeg helst vil undgå at hæve mit tv. Men overvejer det nu alligevel fortsat. |
|
--
Millfarm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |