|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mech0z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 17-Maj-2008 kl. 15:21 |
Jeg har et 8800gts 512 grafikkort som jeg har et dvi-hdmi kabel i der går over i mit Panasonic 42" pz85, men der mangler ca 1 cm rundt i hele kanten når jeg får input fra computer skærmen og den står til at køre 1080p som opløsning. men hvis jeg feks. har maksimeret et vindue kan jeg ikke se den øverste bar, og det er ikke særlig fedt at det er sådan :/
Der er ingen forskel på om jeg køre vista eller xp, giver samme resultat. |
|
![]() |
|
saaroe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Jeg har også et 42PZ85, og har samme problem med min MacBook Pro 15".
Det er som om at computeren ikke kan outputte det korrekte format... :/ |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Der må være et punkt i opsætningen af grafikkortet som hedder Overscan eller skærmskalering. Prøv og led. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Mech0z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Kan jeg ikke finde noget af, kun "Resize HDTV Desktop" men det virker slet ikke
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Grafikkortet skal stilles til Overscan, kan det ikke gøres, så vil en opdatering af Driveren sikkert være nødvendig, havde samme problem med mit ATI kort. Efter opdatering, kunne der justers så billedet passede. Alternativt, så er der sikkert som på PX80 en Overscan mulighed. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg har lidt det samme problem. Bruger dog ATI HD3850 grafik. Har lige opdateret driveren. Har skrevet om problemet under "Hjælp til Catalyst.." Det indtil videre bedste resultat har jeg fået hvis overscan på tv'et er slået fra og i Catalyst skruet helt op mod højre ("Skaleringsindstillinger") Dog har jeg det problem at skærmen flimrer (dog kun på midten, kan ikke ses når jeg afspiller film). Jeg har valgt 1920*1080@60hz. Ud over det, så må jeg deaktivere pc skærmen, selvom tv'et er valgt til primær skærm. Hvis pc skærmen er valgt, går den automatisk over på 1680*1050! WTF? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Fordi hvis overscan på tv'et er slået fra, kan jeg SLET ikke få det til at fylde billedet. Der er altid en side, der har 1-2 cm sort..Lige meget hvor meget jeg piller ved skalering på grafikkortet. Hvilket har resulteret i retention som ikke er kommet væk i løbet af dagen. Har kun haft pc billedet på i 15min højest, så jeg fatter slet ikke at det er sket...Hvis ik det går væk, får Panasonic godt nok et problem med en sur Bavian |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |