|
Mit samsung 46" S6100 tænder og slukker selv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2013 kl. 13:42 |
Hej
Mit forholdsvise nye TV på knap 6 mdr tænder og slukker sig selv. Det startede med at jeg troede det var fordi jeg havde en usb harddisk tilsluttet, da det virkede som om den tændte mange gange. Dvs at det med at det tænder, betyder at den tænder for LED i skærmen men ikke noget med at den starter på en TV kanal, og mener også at den røde indikator stadig er slukket. Det tager vel omkring nogle minutter før det selv slukker igen. Da jeg havde usb harddisk i, så virkede det som om det tændte oftere, hvor efter den er fjernet, så oplever jeg det kun en gang om natten, hvor hele soveværelset er lyst op :) JEg har fået at vide noget om automatisk opdatering skal være slået fra, men jeg kan umiddelbart ikke finde noget i Menuen der hedder det og har kigget den online manual igennem uden held. Er der nogen der kan hjælpe mig her? Jeg har fået nyeste firmware installeret. Der hvor jeg har købt det mener de jeg skal lave en RMA sag? På forhånd tak og god sommer
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201210/20121026162255466/%5BWeb-Manual%5DXTDVBCNHKE-ENG-1009.6_10262.pdf Side 259 Standby Mode Upgrade You can set the Standby Mode Upgrade function so that the TV downloads new upgrade software when it is in Standby mode. In Standby mode, the TV is off, but its Internet connection is active. This allows the TV to download upgrade software automatically, when you are not using it. Because the TV is turned on internally, the screen may glow slightly. This phenomenon may continue for more than 1 hour until the software download is complete. Klau |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Se i menuen under support/SW opdatering/Stand By opdatering, den skal være på OFF.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
under support står der softwareopdatering og vælger jeg den kommer der 4 kategorier: via USB, Online, Via Kanal og alternativt software som ikke er aktivt og i bunden ventilstand opgradereing, men intet der kan slåes fra?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Marker ventilstand opgradereing, tryk Enter, vælg Off/Fra, og tryk Enter.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
:) hvad betyder ventilstand?
|
|
![]() |
|
Dårlig oversættelse af Standby Mode Upgrade, derfor bruger jeg ikke den Danske Menu.
|
|
|
|
![]() |
|
er det samme sted som før under system?
|
|
![]() |
|
Du skrev tidligere:
under support står der softwareopdatering og vælger jeg den kommer der 4 kategorier: via USB, Online, Via Kanal og alternativt software som ikke er aktivt og i bunden ventilstand opgradereing, men intet der kan slåes fra?
Jeg skrev tidligere:
Marker ventilstand opgradereing, tryk Enter, vælg Off/Fra, og tryk Enter.
|
|
|
|
![]() |
|
akker. har fået det sat til FRA nu. Så burde det virke uden det tænder hele tiden og man ikke bliver vækket midt om natten :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |