|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
![]() Sendt: 25-Maj-2008 kl. 15:41 |
Så blev det min tur til at flashe mit setup Udstyret er følgende: Reciever : Onkyo SR-705 Bluray : Samsung BDP-1400 Plasmatv : Pioneer XA-507 Fronthøjttalere : Kira TX-30 (Dansk bygget højttaler) Center : Audiovector C-Center Sub : Audiovector K-Sub Bag + Side højttalere : Harbo SAT10 Universal remote : Logitech One Musik system : Logitech Duet HTPC : Silverstone kabinet Abit il-90mv Core2duo 2ghz 2gb ram 2 x Fire DVB-C tuner Kabler : Supra HDMI, Højttaler kabler Monster, Signal kabler Supra. Storage : Synology 207+ NAS 1TB
Smid gerne en kommentar Redigeret af scantek - 25-Maj-2008 kl. 16:27 |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Hej,det ser super ud kan godt li din stil
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Hey,
Super nice setup ![]() ![]() Flotte planter! ![]() Har du overvejet et male dine højtalere så de alle bliver ensfarvet? Ellers kan jeg rigtig godt lide dit TV møbel, enkelt og stilrent. Nice! ![]() /Halsted |
|
![]() |
|
camino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Hvilket tv-møbel er det ? Super fedt setup |
|
![]() |
|
Gammelstrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Det ser rigtig godt ud. Har du sat en kabelskinne under din stuk til højtalerledning ? |
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
![]() |
Hejsa Tak for kommentarene =) Ja, mit største "issue" er at mine højttalere er forskellig farve, har fået dem fra forskellige steder, og var ikke lige opmærksom på farveforskellen. Møblet er fra ILVA: http://www.ilva.dk/produkt/54000129/wide?maingroupurl=borde& amp;webgroupid=33 Som standard er de stænger der holder glaspladen så korte at der ikke kan stå min Onkyo forstærker, men har "moddet" dem med nogle længere gevindstænger fra silvan, og noget alurør rundt om. Nu er der plads til alle herlighederne =) Ja der ligger noget meget tynd kanal lige under stukken til side og baghøjttalerne. Mvh. Michael |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Virkelig virkelig flot setup....det eneste du mangler er lidt flere blu-ray film.
Hvor mange kilo kan dit "moddet" tv-bord klare...altså underhylden primært |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de fine kommentarer =) Voodo : Jeg har ikke "durability" testet det Mvh. Michael |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
ja kunne godt se du havde en del der på he he men syntes bare det så ud til at hylden bukkede lidt inde på midten. Men egentlig en rigtig god måde at få plads til de lidt større receivers plus luft oven over. Jeg har nemlig lidt problemet med at jeg rigtig gerne vil udskifte min NAD rec. men kan ikke få plads til nogen af de recivers jeg har set og som jeg gerne vil have (selvfølgelig kun en)i hvert fald ikke hvis der bar skal være det mindste af luft over dem...so good job
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |