|
Mit setup,min stue ? ! |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Præcis. |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
bbrauner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
|
Kan filosofferne ikke også lige diskutere begrebet "konevenligt" / "wife acceptance factor"
![]() Redigeret af bbrauner - 10-Juli-2013 kl. 20:41 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Tag nu mit lille set-up, og min tråd, som nu er lukket. Men min stue og mit set-up er jo ingen ting i forhold til de fleste andres. Men alligevel blev det den største tråd omkring både visninger og indlæg. Faktisk så stor, at den netop måtte lukkes pga. tekniske problemer. Men det var generelt en hyggelig tråd - og tak for det.
Folk kunne følge med i alle mine mystiske tiltag og udskiftninger, og ind i mellem kom jeg med mine uforfærdede meninger om dit og dat, men jo ofte ros (med få undtagelser), omkring de ting som jeg købte, for ellers havde jeg vel ikke købt dimserne. Men der hvor jeg vil hen, min stue og mine dimser er jo vel stort set uinteressante for de fleste overnørder - men alligevel.
Redigeret af Hother - 10-Juli-2013 kl. 14:15 |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
![]() |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
|
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
|
Sikke en debat man har sat igang hva ?
Jeg vil gøre Jer opmærksom på at jeg på ingen måde føler mig støt eller noget som helst, beklager hvis nogen har fået det indtryk ? Jeg kan sagtens tåle konstruktiv kritik, set i bagspejlet burde jeg have oplyst at vi lige er flyttet ind og først er ved at finde vores stil i stuen, og at der har været andre rum / ting der var vigtigere for os :-) Vi valgte at sælges / skrotte stort set alle vores ting og starte på en frisk, det er dyrt og kan derfor tage noget tid før at vi får alle rum ordenligt på plads, men vi har masser af tid, og det skal nok blive rigtig godt når alle rum står "færdig" men gør det nogensinde det? Vi har en ide om at vi vil sætte vores personlig præ i form af personlige fotos som jeg får lavet ud på stort lærrede, fotovæg af os selv, familie og venner, vi har en større væg hvor vi vil sætte nogle bogstaver op som danner en personlig sætning, vi skal have fundet nogle planter som ikke er giftig for katten men som også er nemme at holde. Vi har rigtig mange ideer og plane for vores nye hjem :-) Det er helt klart min egen fejl at indlæget gled af sporet, jeg kunne bare have forklaret mig noget bedre fra starten :-) Uanset hvad folk måtte sige eller mene, er det vores hjem :-) Vi er glad for det vi har fået udrettet intil videre på den første mdr. og vi glæder os til at få flere ting på plads :-) Så jeg tager det skam ikke personligt, og jeg tåler udmærket konstruktiv kritik :-)
|
||
![]() |
||
|
![]() ![]() Redigeret af len61 - 10-Juli-2013 kl. 14:55 |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
Jakobii ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
|
Jeg er meget lidt aktiv i forum, selv om jeg læser med hver
dag, og har været medlem længe. Men jeg var nød til at kommentere på omtalte
tråd, da jeg ikke fandt det helt fair. Der er enkelte af dem der har kommenteret på tråden Den kone venlig tv stue, der efter min smag har et uskønt og rodet set-up. Det kunne jeg dog ikke finde på at påtale direkte. Redigeret af Jakobii - 10-Juli-2013 kl. 15:34 |
||
Panasonic TX-P50G30Y - Onkyo TX-SR605 - Kef KHT-3005 - Sony PS3 Slim - Apple Mac mini i5
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12424 |
|
Kan vi ikke begynde at skrive konevenlige? Behøver vi gentage to grelle stavefejl adskillige gange?
|
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
|
Go' stil! =) |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Vi kan også bare acceptere at det ikke er alle som har grammar-nazi-level grammatik på nettet, hvor mange ikke går op i om de har sat kommaer efter gældende regler og skriver sammensatte ord som to separate ord?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |