|
Mit setup,min stue ? ! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
God debat.
Jeg ser ofte også hjem som ikke har noget personligt præg simpelthen fordi jeg for fornemmelse af folk ikke vil skille sig ud af flokke og deres egen lille sikker zone. Det er som om mediaen har blidt os ind at vi skal være rene og ens og nærmest tager vores beslutninger. Pladder, skild der ud og vær anderledes det giver liv og glæde for andre selvom folk måske ikke indrømmer det så ønsker de måske at have været dem der gjorde det. Jeg mig selv har min egen stil som er indspireret af alt omkring mig og hvad jeg har oplevet på mine rejser. Jeg vil dog sige at jeg af og til lægger mig op af bobedre/kataloger's indretninger men lidt tilføjet. Jeg har ingen kone og er fri end til videre. Glæder og frygter den dag hvor der skal kæmpes. Skal nok blive spændene og udfrodrende :) Jeg kan også godt spille med på bøljen og spørge om det er fint ud men det er for at finde ud af hvad folk tænker og få ideer. Samt det er rart at blive bekræftet på ens valg.
Redigeret af Mr. Anderson - 11-Juli-2013 kl. 09:57 |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Jeg er ikke så sikker på at det nødvendigvis er dét der sker. Jeg tror bare det er fordi de fleste mangler fantasi. Hvis du spørger folk hvordan en sofa skal se ud, så er der meget få der kan definere præcist hvad det er de ønsker. Men hvis du viser dem 10 sofaer, så vil de fleste pege på én af dem og sige "det er lige præcist sådan én jeg vil ha'!". Vi har nogle produkter der kan købes i helt valgfri farve, men hvis du siger dét til folk, vil de fleste have sort. Hvis du viser fem farver, vil overraskende mange gerne have en farve. Det der sker med møblementet, er at folk ser noget et sted som de synes ser lækkert ud, og så forsøger de at kopiere dét, ikke af frygt for at skille sig ud fra mængden, men fordi det er meget nemmere at kopiere noget pænt man har set, end at forestille sig noget nyt. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
Faktisk kan det være lidt svært at skille sig ud, fx på ens tv.
Idag ligner de jo alle hinanden. Er det noget mere kedeligt end et Samsung / Panasonic tv på væggen. Jo loewe, B&O og philips skiller sig positivt ud, men de ligget desværre ret højt prismæssigt. |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Jeg har set begrebet "et personligt præg" et par gange de sidste par dage, men undrer mig over hvad det egentligt er for en størrelse? For næsten alt er jo dybest set købt i en forretning! Så er det afstanden til forretningen, alder på møblet, prisen, skal det være købt mange steder, eller må møblerne ikke passe sammen farvemæssigt for at det er "et personligt præg"?
Har jeg f.eks et personligt præg, når TV møblet er håndbygget fra Sverige (men iøvrigt er blankt hvidt) og en sofa fra BoConcept eller ødelægger "Bestå" skabene fra IKEA det. Mine lysestager er mine, men er designet er af Piet Hein og mange har dem i de små udgaver. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
God Pointe, Thomas
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |