|
Mit System Opdateret.... |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg kan grave min kvittering frem hvis det er(Købte dem igennem Amazon.de, men kan ikke huske fra hvilken dealer de kom fra) Men der er mange muligheder hvis ikke du kan købe den vha ovenstående link. se her Redigeret af Patriarken - 17-Januar-2011 kl. 02:24 |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
||
Bestilte ved TECHNIKdirekt.de der har jeg handlet før og man kan betale med Visa, koster lidt mere med hellere det end betale forud via bankoverførsel. Men sparede da omkring kr 8-900 i forhold til DK, så tak for at du fik indstillet mine øjne i retning syd for grænsen.
|
|||
Den Ben
|
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
||
No Problem! |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
larsss ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 2 |
||
Fedt setup ![]() Hvordan har du fået 2x Wintv-ci til at spille sammen i DVBLink? Roder lige nu med at få 2 (helst 3) Wintv-ci til at køre sammen men uden held..
læste på Hauppauges forum at det ikke ville funke http://www.hauppauge.co.uk/board/showthread.php?t=20700
og kan da også kun se wintv-ci1 i DVBLink opsætningen..
Mvh Lars
Redigeret af larsss - 13-Februar-2011 kl. 00:21 |
|||
![]() |
|||
fischerben ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
||
Hvad bruger man så Clienterne til når at man har HDMI fra serveren helt ud til Tv'et.
|
|||
![]() |
|||
||
Man har HDMI fra server og klienter til alle tv lokationer. Der er en HTPC til hvert rum som kan synkroniseres til andre rum, eller køres uafhængigt.... Det er ikke altid jeg eller min søn gider at se CSI som konen. Men det kan godt være at vil alle har lyst til at se landskamp....Matrix switching når det er bedst.... |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
fischerben ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
||
okay, jeg skal lige have det forstået helt rigtig. det vil sige du har et HDMI kabel fra din Matrix switch, til hver tv og et HDMI fra clienten til tv'et, og så er alle pc'er også synkroniseret med hinanden.
hvad er så fordelen, ved at have HDMI ud til alle tv'erne, istedet for bare at kun bruge klienten, der står ude ved tv'et |
|||
![]() |
|||
||
Alle klienter + server står centralt i et 19" Rack sammen med en HDMI Matrix Switch. Dette betyder at jeg kan placere alt centralt og alligevel se alt uafhængigt af hvor jeg er. Jeg kan tage en enhed eller klient med til det rum jeg er i. Jeg gider ikke blæser støj.....en 7mm Plasma er heller ikke så fed når du har grim og larmene HTPC nedunder eller skruet på. (Rack)Server-----> ---> Onkyo TXSR608#1 (Rack) Arbejder på In-wall(PT dali trio)-->TV (Rack)Klient-------> ---> Onkyo TXSR608#2 (Rack)--> In ceiling -->TV <--4x4 HDMI Matrix--> (Rack)Klient2-----> ---> Onkyo HDX-22 #1(Decentral)Optional SX speakers-->TV (Rack)Klient3-----> ---> Onkyo HDX-22 #2(Decentral)Optional SX speakers-->TV Redigeret af Patriarken - 27-Februar-2011 kl. 15:42 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
||
arh okay, så i har en HTCP hver, hvor i så kan gå ind i hvilket som helst rum trykke på jeres profil og så får i jeres HTCP client "ind"i rummet og hvor er IRen så sluttet til. er det fra client ->extender > cat5 ->extender og så IR ved tv? Redigeret af fischerben - 27-Februar-2011 kl. 17:17 |
|||
![]() |
|||
||
Læste lige det her du havde skrevet, det vil sige at du har nogle IR modtager der går ned til din server, hvor der ligger et program der hedder Girder som Håndtere de signaler den får fra de forskellige IR modtagere. er det rigtigt? hvordan sender den så signalet videre hen til HDMI switchen ?
|
|||
![]() |
|||
||
Blaster et ir signal.... |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
||
En blaster er en IR sender ik, ligesom en remote.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |