|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cinemaroom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2010 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 23-Maj-2010 kl. 22:59 |
Jeg har bygget mit eget biografrum eller drengerummet.
Mit udstyr er sanyo z4 projektor 108 tommer motor lærred ps3 xbox 360 med jtag alle mine spil fra hd wii med homebrev og sat den til at køre wiibackup og alle mine spil er på ekstren hd og internet browser og mplayer og dvd dumper og orb Og en gamer bærbar fra i år. samsung 4500 køre alle mine bluray fra ekstren hd og bodyshaker i alle 6 bio stole der ryster en for vildt rundt i f.eks fast furious sony forstærker 7.1 jamo sub og ht Video briller der svare til 40 tommer fra 1 meter afstand. med indbygget headset rummet er så lydtæt at konen i stuen ikke kan høre en lyd. og det bedste ingen mobil virker der inde ,kunhtc mobiler kan finde ned. og logitech fjernbetjening,fedt der er en kanp til hver enhed.F.esk hvid man trykker på play blueray så tænder projektor,samsung bluray og det bibiotek mine film er i og forstærker tænder på volume 30 og sub tænder. Bare på en knap. ![]() |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Vi vil se billeder!!!
|
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
Det lyder virkelig nice.. men er enig med Anima - Pictures please!
![]() |
|
![]() |
|
staalorm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Jepper billeder plz :D overvejer selv bodyshaker's, men hvordan sætter man dem til anlægget? og hvilke har du købt?? Er det sådan en f.eks??? http://www.jariauto.dk/shop/body-shaker-21378p.html
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |