|
Mit valg af streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2016 kl. 10:51 |
Hejsa
Jeg vil lige fortælle hvordan jeg har valgt min tv-løsning, måske til inspiration for andre, som er trætte af de gamle fastlåste tv-pakker. Her i huset, har vi igennem flere år haft Canal Digital som fast tv-pakke, men nu er vi blevet trætte af at betale til de 70 andre kanaler, som vi aldrig ser. Så vi opsagde hele herligheden og har valgt kun at satse på streaming. Af tjenester, har vi valgt TV2-Play, Viaplay, D-Play og Netflix. Så vi er godt dækket ind her. Samtidig har vi en Nvidia Shield, som kan Google Caste fra vores bærbar med Chrome browseren. Osse på Nvidia´en har vi Kodi, som er sat op til at vise film og billeder, fra vores lokale netværk. Så alt i alt, med alle streaming-tjenesterne, så sparer vi ca 100 kr om måneden i forhold til den store tv-pakke fra Canal Digital, plus at vi er selv herre over, hvornår vi har lyst til at se det vi lige vil. Bare et lille lyst input her, som måske kan hjælpe andre.. Hav en god dag allesammen.. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |