recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit valg af streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mit valg af streaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mit valg af streaming
    Sendt: 19-April-2016 kl. 10:51
Hejsa

Jeg vil lige fortælle hvordan jeg har valgt min tv-løsning, måske til inspiration for andre, som er trætte af de gamle fastlåste tv-pakker.

Her i huset, har vi igennem flere år haft Canal Digital som fast tv-pakke, men nu er vi blevet trætte af at betale til de 70 andre kanaler, som vi aldrig ser.

Så vi opsagde hele herligheden og har valgt kun at satse på streaming.

Af tjenester, har vi valgt TV2-Play, Viaplay, D-Play og Netflix. Så vi er godt dækket ind her.
Samtidig har vi en Nvidia Shield, som kan Google Caste fra vores bærbar med Chrome browseren.
Osse på Nvidia´en har vi Kodi, som er sat op til at vise film og billeder, fra vores lokale netværk.

Så alt i alt, med alle streaming-tjenesterne, så sparer vi ca 100 kr om måneden i forhold til den store tv-pakke fra Canal Digital, plus at vi er selv herre over, hvornår vi har lyst til at se det vi lige vil.

Bare et lille lyst input her, som måske kan hjælpe andre..

Hav en god dag allesammen..  Star
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu