|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
togsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 18-Februar-2007 kl. 22:55 |
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette.... Jeg har i lang tid led efter et sted hvor det er muligt at købe mitsubishi pk20, også kaldet pocket projektor... Det virker umuligt at finde et sted i europa der forhandler disse... Jeg har også kigget på Samsung's Projector P300 POCKET IMAGER som kan det samme og som sagtens kan købes. Er dog mere interessetret i pk20'eren Alt info om evt. europæisk forhandler modtages gerne for lige at tilføje til dette emne, er det en LED-Projektor(også kaldet DPL) jeg her snakker om... Lidt info http://www.mitsubishi-presentations.com/products/projectors/ pk20.html Redigeret af togsen - 19-Februar-2007 kl. 22:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |