recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MK sound 7.0 setup - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MK sound 7.0 setup - SOLGT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MK sound 7.0 setup - SOLGT
    Sendt: 05-Juni-2013 kl. 22:08
SOLGT for 27.500kr samlet inkl de 2 standere...

Unikt 7.0 MK sound M&K Miller & Kreisel setup sælges.

Jeg sælger mine 3 MPS-2550/S250 fronter og 4 stk. MPS-1625/ss200 tripole bagkanaler.

Jeg har aldrig set et sådan sæt udbudt herhjemme brugt.

Alle højttalerne er købt hos HTP eller direkte hos Asger Bak fra MK sound.

Disse 7 højttalere er alle baseret på s150-serien, og så bare videreudviklet et trin eller 2.

Hvor s-150t bagkanalerne er bestykket med 1” diskant, en 5,25” mellemtone og 2 stk 3,25” sideenheder, og en vægt på ca. 5kg/stk, så har MPS-1625/ss200 udover 1” diskanten, hele 4 stk. 3,25” sideenheder og en 6,5” bas/mellemtone der går ned til 60Hz og en kampvægt på ca. 9kg/stk.

Det er en helt anden baghøjttaler med langt mere overskud, krop, fylde og nærvær.

MPS-2550/S250 fronterne er forbedret med 2 stk. 6,5” enheder placeret på siderne i hvert kabinet.

Disse ekstra enheder giver højttaleren et uhørt overskud og dynamikområde som gør dem S-150 modellen klart overlegne.

I det her 7.0 sæt er den velkendte Miller & Kreisel kvalitet som vi kender den fra S-150 serien, med suveræn gengivelse af ethvert soundtrack, knivskarpe panoreringer, tydelig tale og attack der kan mærkes, alt sammen leveret så homogent som det kan gøres – men bare med meget meget mere af det hele med et tydeligt overskud.

Det her er højttalerene som er bedre, end dem de har mixet f.eks King Kong, Star Wars Episode I, II og III på.

Højttalerene er rated op til 400W og er selvfølgelig THX ultra2 godkendte

Listeprisen på fronterne er 15.000kr/stk &
Listeprisen på bagkanalerne er 10.000kr/stk

Sælges for 35.000
2 stk originale standere haves også

Sættet står i perfekt stand uden ridser, hakker eller lign

Kom, lyt og bliv overbevist!

For billeder, se linket til dba
http://www.dba.dk/71-hoejttalersaet-mksound/id-1001280399

mvh
Troels
51247182

Redigeret af Troelsfilm - 20-Juli-2013 kl. 20:52
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 07:56
håber du for solgt dine helt unikke højtaler - samme model som Al Jones har. Dem har jeg aldrig set til salg før - Held og lykke :-)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 09:37
Det er ganske rigtigt et sjældent sæt - det er mange år siden jeg var  hjemme hos Al Jones - købte hele hans laserdisc-samling da de tider var vedat være forbi :-)

Troels
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 19:43
Nu stærkt nedsat

Troels
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu